دیدار مدیرکل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد با جانباز دوران دفاع مقدس

سرهنگ امیرعباس آسمند با اسماعیل پارسه جانباز دوران دفاع مقدس و پیشکسوت جهاد و مقاومت دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 07April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز به همراه سرهنگ «محمدشفیع پژمان» مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس این اداره‌کل با «اسماعیل پارسه» جانباز دوران دفاع مقدس و پیشکسوت جهاد و مقاومت دیدار کردند.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه جانبازان شهیدان زنده هستند، اظهار داشت: دفاع مقدس سرچشمه‌ای است که با بهره‌گیری از دستاوردهای آن می‌توان مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار کرد.

وی با تأکید بر اینکه دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم، افزود: هدف از این دیدارها دریافت پیام جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا و انتقال این پیام به مردم و نسل‌های جدید است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل در راستای نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با هدف استمرار دفاع مقدس تلاش می‌کند.

آسمند با بیان اینکه جانباز اسماعیل پارسه 30 سال در نهضت سوادآموزی خدمت کرده است، ابراز کرد: این پیشکسوت جهاد و مقاومت همانطور که در جنگ خوب عمل کرد و به دنیای کنونی پشت پا زد بعد از جنگ هم مخلصانه به مردم خدمت کرد.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح از اسماعیل پارسه جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها