رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

اجرای دوباره طرح غربالگری «شهید سلیمانی» توسط بسیج در کشور

سردار «غلامرضا سلیمانی» با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه گفت: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری شهید «حاج قاسم سلیمانی» که با همکاری مردم اجرا می شود، بتوانیم در اردیبهشت شرایط را به حالت عادی برگردانیم.
کد خبر: ۴۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ - 07April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه چهارشنبه در دیدار با آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اظهار داشت: امروز توفیق نصیب ما شد خدمت حضرتعالی برسیم و با توجه به نزدیک شدن به ضیافت الهی ماه مبارک رمضان، نیروهای بسیج و سپاه را از دعای خیر خود فراموش نفرمایید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جامعه تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری شهید «حاج قاسم سلیمانی» که با همکاری مردم اجرا می شود، بتوانیم در اردیبهشت شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

وی افزود: با همکاری مردم در رعایت فاصله های اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی این امکان وجود دارد که هنگام انتخابات بتوانیم تلفات ناشی از ویروس کرونا را به کمترین حد برسانیم.

سلیمانی با اشاره به مطالعات وزارت بهداشت در راستای شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: نرخ ابتلا در سیستم حمل و نقل 25 درصد، در بازار 24 درصد، در مراکز آموزشی 6 درصد و در نمازهای جمعه و مساجد زیر چهار صدم درصد است.

وی رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، فاصله اجتماعی و ماسک نزدن را از عوامل شیوع ویروس کرونا برشمرد و تاکید کرد: سفرهای نوروزی قاعده رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به هم ریخت و اگر تلاش شود در فاصله 14 روز می توان شیوع ویروس کرونا را مهار کرد.

آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش های نیروهای مسلح به ویژه سپاه و بسیج است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نفوذ انقلاب اسلامی به تمام جهان اشاره کرد و افزود: طی سال های گذشته ایران اسلامی اقتدار خود را به منصه ظهور رسانده و دنیای استکبار به این باور رسیده مرکز قدرت اسلام و مسلمانان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای صهیونیست ها علیه انقلاب اسلامی بسیج شده است، متذکر شد: صهیونیست ها بزرگ ترین جنایت را علیه مسلمانان انجام داده اند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: ویروس کرونا بلای جامعه انسانی شده و باید رعایت شیوه نامه بهداشتی را به مردم متذکر شویم و در این راستا از تلاش های بسیج در اجرای طرح غربالگری شهید «حاج قاسم سلیمانی» قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار