فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور:

پیشکسوتان دفاع مقدس نماد استقامت و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند

امیر «فرهاد آریانفر» گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نماد استقامت، پایداری و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و این پیشکسوتان در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث از آب و خاک این مرز و بوم حراست کردند.
کد خبر: ۴۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 08April 2021

پیشکسوتان نماد استقامت، پایداری و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ ستاد «فرهاد آریانفر» فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور امروز در مراسم گرامیداشت ۱۷ خلبان شهید کرمانشاهی نیروی هوایی ارتش و نکوداشت امیر سرتیپ خلبان فرج الله برات‌پور اظهار داشت: استان کرمانشاه نماد استقامت، پایداری و دیار پهلوان‌خیز است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوان نیرومند و پنجه‌های قوی ملت ایران اسلامی است، افزود: شهدا رفتند و حراست و امنیت از جمهوری اسلامی را به عنوان یک ودیعه به امانت نزد ما سپردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: این آب و خاک آمیخته با شهادت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که برای حراست از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.

آریانفر با بیان اینکه چهره‌های ماندگار بسیاری در ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه، ارتش و مرزبانی تا آخرین قطره‌های خون از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به عملیات اچ سه به فرماندهی امیر خلبان برات‌پور گفت: امیر برات‌پور پس از اجرای موفقیت‌آمیز بزرگترین عملیات هوایی جهان بیان کرد که ما مرد جنگ هستیم و مردانه می‌جنگیم.

این مسئول با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس نماد استقامت، پایداری و افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: این پیشکسوتان در حمله ناجوانمردانه رژیم بعث از آب و خاک این مرز و بوم حراست کردند.

آریانفر خاطر‌نشان کرد: سربازان این آب و خاک خدمتگزار مخلص نظام و مطیع ولایت فقیه هستند و پرچم اسلام را برافراشته را نگه می‌دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها