وصیت‌نامه شهید نجفعلی صمصامی؛

برای ریشه‌کنی تفاله‌های امپریالیسم عازم جبهه می‌شوم

شهید نجفعلی صمصامی در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: عازم جبهه می‌شوم تا براى ريشه‌كن ساختن تفاله‌هاى امپرياليسم جهانى و پياده کردن قوانين مقدس عاليه اسلامى سهمى را دارا باشم.
کد خبر: ۴۵۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ - 08April 2021

برای ریشه‌کنی تفاله‌های امپریالیسم عازم جبهه می‌شوم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس شهید نجفعلی صمصامی، فززند یدالله در سال ۲۸ در ارومیه به دنیا آمد و ۱۴ فروردین ۶۱ به هنگام درگیری با حزب دموکرات در ارومیه به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه شهید نجفعلی صمصامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«و لا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل ا... امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون»

با توجه به اينكه حكومت عدل اسلامى بر كشور حاكم است و ما با پيروى از سرور شهيدان امام حسين(ع) و دفاع و حراست از كشور نوبنياد جمهورى اسلامى در برابر كفر جهانى و بنا به دستورات نائب امام زمان(عج) امام خمينى كه بر هر فرد مسلمان، تكليف شرعى است كه براى درهم شكستن استكبار جهانى به سركردگى شيطان بزرگ، آمريكا و اين نوكران جيره‌خوارش و دشمنان منطقه مثل احزاب منحله دمكرات و كومله و اين بى‌خبران از خدا و قرآن عازم پايگاه ناناس مى‌شوم تا براى ريشه‌كن ساختن اين تفاله‌هاى امپرياليسم جهانى و تا پياده کردن قوانين مقدس عاليه اسلامى و در اجراى آن به نفع طبقه مستضعف در منطقه، سهمى را دارا باشم.

چنان كه در پايگاه و يا در اجراى همه مأموريت‌هایی كه به من محول شود به شهادت نائل شوم، در غياب من سرپرستى خانواده‌ام را بر عهده پدر و در غياب پدر به برادرم مى‌سپارم و همسرم نيز بنا به تكليف شرعى و اسلامى مجازند بعد از من همان طوری كه شرع مقدس اسلام بیان كرده، عمل کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها