معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد؛

لزوم تعامل «بنیاد شهید» و «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس

سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، بر لزوم هم‌افزایی و تعامل بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.
کد خبر: ۴۵۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ - 10April 2021

لزوم هم‌فزایی در حوزه ترویج ارزشهای دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه جهاد دفاع‌پرس، سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه‌ای که امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی به دو اصل اساسی ایثار و شهادت وابسته است که باید همواره در احیای این دو اصل تلاش کنیم.

وی افزود: جریان نهضت تاریخی جنگ تحمیلی و ظفرمندی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به برکت همین دو اصل اساسی ایثار و شهادت‌طلبی تحقق یافته است.

سردار سلیمانی گفت: اگر این دو محور اصلی همواره در کشور و بدنه نظام و مسئولان شکوفا بماند، قطعاً راه و مسیر شهدا تداوم خواهد داشت.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان بر لزوم تعامل و هم‌افزایی بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در زمینه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار