مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران عنوان کرد؛

ثبت ۴۰ گروه جهادی در بسیج هنرمندان مازندران

«هراسانی» از جذب ۴۰ گروه جهادی ثبت‌شده در بسیج هنرمندان استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ - 11April 2021

ثبت ۴۰ گروه جهادی در بسیج هنرمندان مازندران///// سلام. هنگام ارسال خبر، عکس ارسال نشد و متاسفانه در بارگذاری دوباره عکس از تصویر گوشه متن موفق نشدم.. چون دسترسی ندارم!!!!!!!!!!!!!!!!!! شرمنده شمابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران امروز (یکشنبه) در آئین نکوداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان در سپاه کربلا با بیان اینکه این سازمان در ۱۹ شهرستان دارای دفتر کانون است، اظهار داشت: تاکنون بیش از پنج هزار و ۷۰۰ هنرمند جذب این سازمان شدند.

وی افزود: هنرمندان بسیجی در ۱۰ انجمن هنری در رشته‌های تئاتر، فیلم، عکس، هنر‌های تجسمی، تعزیه، شعر، ادبیات داستانی، خوشنویسی، صنایع دستی، سرود و آوا‌های انقلابی سازماندهی شده و در زمینه تولیدات هنری فعالیت می‌کنند.

هراسانی، تولیدات آثار خیابانی و صحنه‌ای، کسب عناوین در جشنواره مقاومت و تئاتر خیابانی حاج «قاسم سلیمانی»، حضور فیلمسازان در جشنواره فیلم مقاومت و کسب عناوین برتر این جشنواره، تولید بیش از ۷۰ فیلم کوتاه با موضوع آسیب‌های اجتماعی و کرونا و حضور ۴۰ هنرمند نقاش و طرح به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تولید ۴۰ تابلوی دفاع مقدس را از جمله اقدامات انجمن‌های هنری برشمرد.

وی همچنین ادامه داد: سوگواره تعزیه مجازی، جشنواره شعر چهلمین سالگرد دفاع مقدس (راز‌های ارغوانی) و تولید کتاب جشنواره، برگزاری جشنواره داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و تولید کتاب جشنواره با عنوان «کوپه»، تولید کتاب‌های ادعیه با زبان لاتین و خوشنویسی فارسی، خوشنویسی وصیت‌نامه سردار سلیمانی، جشنواره تولید محور با موضوعات دفاع مقدس، حاج قاسم از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۹ بودند.

هراسانی با بیان اینکه این سازمان دارای ۴۰ گروه جهادی ثبت شده در استان است، افزود: این گروه‌ها در زمان لزوم به کمک هموطنان می‌آیند و در زمان کرونا با تشکیل کارگاه‌های خیاطی در سطح شهرستان بیش از ۳۰ هزار ماسک و دستکش و گان و مواد ضدعفونی کننده تولید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها