مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله:

بسیج کارگری استان مرکزی با طرح شهید برونسی به‌دنبال حمایت از کار و تولید است

ربیعی گفت: مهم‌ترین دغدغه بسیج کارگری چرخیدن و رونق تولید مراکز صنعتی و کارگری است که رفع موانع تولید ۲۱ کارخانه و مرکز صنعتی استان مرکزی در دستور کار است.
کد خبر: ۴۵۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ - 12April 2021

بسیج کارگری استان مرکزی با طرح شهید برونسی به دنبال حمایت از کار و تولید ایرانی است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «محسن ربیعی» مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در تشریح برنامه‌های این سازمان در سالجاری اظهار کرد: در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی علیرغم وجود تهدیدات و توطئه‌های دشمن در حوزه اقتصاد یکی از مهمترین اقشاری که توانسته در راستای خنثی سازی توطئه ها گام موثر بردارد کارگران زحمتکش هستند.

وی افزود: کارگران به‌عنوان سربازان جبهه اقتصادی امروز با نقش آفرینی موثر خود با استفاده از تفکر و روحیه جهادی و بسیجی همواره نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف داشته اند.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله گفت: جایگاه کارگری به برکت انقلاب اسلامی جایگاهی ارزشمند است و می توان گفت کارگران از موثرترین افراد در خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمنان هستند.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده هرکجا با روحیه بسیجی و انقلابی وارد عرصه ها و میدان های سخت شده ایم توانسته ایم افتخارات بزرگ کسب کنیم و اگر امروز در بسیاری از حوزه ها توانمند هستیم به برکت وجود روحیه بسیجی و ایثارگری اقشار مختلف جامعه است که یکی از آنها کارگران زحمتکش هستند. 

ربیعی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های بسیج کارگری چرخیدن و رونق تولید مراکز صنعتی و کارگری است،گفت: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به تولید کشور به میدان آوردند و بسیح کارگری تمام قد برای خنثی سازی توطئه های دشمنان آماده خدمت رسانی است.

وی با اشاره بهاقداات این سازمان در سال ۹۹ بیان کرد: سال گذشته که توسط مقام معظم رهبری جهش تولید نامگذاری شده بود بسیج کارگری با برنامه ها و اقدامات مختلفی توانست گام های خوبی در راستای تحقق شعار سال بردارد که یک نمونه آن جلوگیری از تعطیلی ۱۰۰ کارخانه در سطح استان بود که موجب تثبیت شدن بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ شغل شد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله افزود: در سالجاری که مزین به تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها است بسیج کارگری با دو طرح مهم شهید کریمی و شهید برونسی به دنبال نقش آفرینی است که این دو طرح در طول ۳ سال گذشته موفقیت خود را به اثبات رسانده اند و امسال نیز با قوت ادامه پیدا می کنند.

وی اظهار کرد: در سالجاری با طرح شهید برونسی به دنبال این هستیم به طور همه جانبه از کار و تولید ایرانی حمایت کنیم که مهمترین اقدام برای تحقق این طرح فرهنگ سازی برای عموم مردم ایران است که در قالب های مختلف و با استفاده از ظرفیت های متعدد آن را انجام خواهیم داد.

ربیعی ادامه داد: همچنین در طرح شهید کریمی به دنبال تحقق دو مولفه شعار سال یعنی پشتیبانی ها و مانع زدایی ها هستیم که در مرحله اول شناسایی ها ۲۱ کارخانه و مرکز صنعتی در دستور کار قرار گرفته که رفع موانع تولید آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین اهداف ورود بسیج کارگری به کارخانجات و مراکز صنعتی حفظ اشتغال موجود و توسعه اشتغال پایدار است که در این راستا همه توان را پای کار خواهیم آورد چراکه اگر اشتغال جامعه حفظ و توسعه پیداکند علاوه بر تحقق بیانات مقام معظم رهبری به اهداف بزرگی همچون جلوگیری از بیکاری، کاهش آسیب های اجتماعی و سایر اهداف موثر خواهیم بود.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله با بیان اینکه بسیج کارگری همچون اقشار مختلف بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تابه امروز در میدان خدمت رساندن به مردم و خصوصا مناطق محروم حاضر بوده و در ابعاد مختلف نقش آفرینی کرده،گفت: در طی این مدت بیش از ۱ میلیون بطری ۵۰۰ سی سی الکل ضدعفونی کننده، ۱۲ هزار بسته معیشتی، ۱ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، ۸۰۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزارتومانی،  ۶ هزار پرس غذای گرم و ۱ هزار راس دام سبک به ارزش ۲ میلیارد تومان در سطح استان به همت سازمان بسیج کارگری و کانون های شهرستانی انجام شده که تمام ظرفیت ها برای مقابله با بیماری و کاهش آسیب ها را در آینده همچنان به کارگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار