سری جدید «بر کرانه نور» در بهار قرآن

برنامه «بر کرانه نور» با گرافیک جدید و ساختار نو از ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
کد خبر: ۴۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ - 14April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سجاد بهمنی تهیه‌کننده برنامه «بر کرانه نور» با اشاره به تغییرات گرافیکی این برنامه اظهار داشت: بر کرانه نور که در سه نوبت قبل از اذان صبح، ظهر و مغرب پخش و در سری جدید با گرافیک و ساختار جدید تماشایی می‌شود.

وی ادامه داد: «بر کرانه نور» دارای بخش‌های متفاوتی از جمله بهره بردن از کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی در مفاهیم قرآنی و عظمت قرآن و تاثیر آن در زندگی است و این بخش نیز به صورت صوت و قاب‎بندی رئال در برنامه دیده می‌شود.

تهیه کننده این برنامه افزود: همچنین تلاوت و صوت بی‎نظیر قاریان مشهور جهان از جمله استاد عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل و... در بخش ترتیل یک صفحه‌ای برنامه نیز با گرافیک جدید روی آنتن می‌رود.

بهمنی افزود: در گرافیک جدید برنامه «بر کرانه نور» از فضایی بسیار شاداب، پرانرژی و بهاری یک خانه قدیمی برای تولید تیتراژ و قسمت نمایش عکس شهدا با افکت‎گذاری صوتی معنوی و تلاوت آیه‌ای از قرآن بهره می‌گیریم که بیننده نزدیک شدن به زمان اذان را نیز احساس کند.

تهیه کننده برنامه «بر کرانه نور» خاطرنشان کرد: همچنین با جانمایی جدید قاب عکس شهدا و حک اسم و تاریخ شهادت مقارن با تاریخ پخش عکس‌ها با صوت سردار سلیمانی که فرمودند «تا کسی شهید نبود شهید نمی‌شود، شرط شهید شدن شهید بودن است»، شنیده می‌شود؛ و در آخر برنامه تصاویر ۱۶ شهید دفاع مقدس که تاریخ شهادتشان مقارن با روز پخش برنامه است نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار