وصیت‌نامه شهید «شعبان قلی‌زاده کندی»؛

سپاه پاسداران پناهگاه مستضعفین است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «قلی‌زاده کندی» آمده است: سپاه پاسداران پناهگاه مستضعفین است و به همین دلیل در قلب و تمام روح من ریشه دوانده است.
کد خبر: ۴۵۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 14April 2021

سپاه پاسداران تنها راه نجات و پناهگاه مستضعفین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «شعبان قلی‌زاده کندی» فرزند «محمد» پنجم آذر 1337 در شهرستان رامسر به دنیا آمد و در تاریخ 25 فروردین 1360 در منطقه عملیاتی شوش به شهادت رسید.

در سالروز شهادت شهید «شعبان قلی‌زاده کندی» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

وصیت‌نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از درود و سلام بر همه براردان و خواهران و پدر عزیز و مادر مهربان و کلیه دوستان و آشنایان می‌خواهم چندکلمه‌ای از خود به یادگار بگذارم.

پس از تبریک و تهنیت به شما که مقدمات سفر بزرگ مرا فراهم ساختید. شما یا پدر و مادر رشید و شجاع من، مرا که هنوز تازه صحبت کردن و یا راه رفتن را آموخته بودم برای تحصیل قرآن و معارف دینی به مکتب‌خانه فرستادید و دوران پر از درد و رنج زندگی خودتان را و آن جوانی‌تان را صرف بزرگ کردن من نمودید و من می‌دانم و همه می‌دانند چه شب‌ها و چه روز‌ها برای اینکه من شاد باشم، ناراحتی‌ها و رنج‌ها و بی‌خوابی‌ها را تحمل کردید.

اکنون که به حدی از رشد جسمی و فکری رسیده‌ام که بتوانم در درجه اول اسلام را پاسدار باشم و در ثانی وطن خود را و این مجال را به من دادید که در راه رسیدن به خدای بزرگ به آرزوی دیرینه خود، به شهادت برسم از شما تشکر می‌کنم و بسیار خوشحال هستم که در دامان چنین کسانی بزرگ شده‌ام و خوشحالم مادری، چون تو و پدری، چون تو دارم و اکنون اگر نتوانستم حاصل زحمات شما را جز این راه تأمین نمائیم.

یقین دارم خداوند بزرگ در آخرت شما را از آن بی‌نصیب نماید اکنون افتخار می‌کنم که بنام پاسدار انقلاب اسلامی با کفار و ضد انقلابیون می‌جنگم و نیز افتخار می‌کنم که به آرزوی دیرینه خود یعنی در زمانی‌که امام امت خمینی بزرگ در کنار من و امت اسلامی هستند و صدقه راه او می‌شوم.

خدایا از تو می‌خواهم که، مرا جز پاسداران راستین انقلاب اسلامی قرار بده و راهی جز رضای تو و نیتی جز رستگاری و سعادت امت اسلامی در سر ندارم. خواهران و برادران اگر به خاطر اینکه من کشته شده‌ام اشک بریزید و زاری کنید مفهومی ندارد، در ضمن بدانید که سپاه پاسداران در قلب من و در تمام روح من و در تمام وجود من ریشه دوانده و تنها راه نجات و پناهگاه مستضعفین است.

خدایا! سپاه پاسداران را از تهمت‌های ناروا و شایعات بی‌اساس دور دار.

خدایا ریشه کسانی که مردم را نسبت به سپاه پاسداران بدبین می‌کنند و همچنین کسانی که بنام پاسدار انقلاب اسلامی می‌خواهند این ارگان مردمی را لکه‌دار کنند قطع بفرما دیگر عرضی ندارم و وصیت این است که پیش از اینکه به یک سازمان، یا حزب، یا گروهی باشید یک مسلمان واقعی باشید. اتحاد خود را حفظ کنید و با مارک‌های گوناگون از هم فاصله نگیرید. باز هم تذکر می‌دهم، پیش از اینکه به فکر خودتان باشید به فکر سپاه و اسلام باشید.

سخن‌های امام خمینی را آویزه گوش خودتان قرار دهید و هیچگاه حرف‌هایی که می‌شنوید بدون تحقیق قبول نکنید.

خدا نگهدارتان

برادرتان شعبانعلی قلی‌زاده

29 اسفند 1358

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار