فرمانده نیروی زمینی سپاه:

ارتش تمامی ظرفیت‌های خود را در راستای دفاع بازدارنده بسیج کرده است

سردار پاکپور در پیامی عنوان کرد: ارتش تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت رسانی به جامعه، بسیج کرده است.
کد خبر: ۴۵۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 17April 2021

ارتش تمامی ظرفیت‌های خود را در راستای دفاع بازدارنده بسیج کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

به فضل پروردگار، امروز ارتش ما یک ارتش فکری، یک ارتش معنوی و یک ارتش دارای انگیزه‌های پاک و مقدس است، این خیلی با ارزش است.

(فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در شرفیابی فرماندهان ارتش در ۲۸ فروردین سال ۱۳۹۶)

۲۹ فروردین ماه که یادآور و فرصت مغتنمی برای تجلیل از جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ماندگار و فراموش‌نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی است را به جناب عالی، آحاد فرماندهان و کارکنان شریف و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران که در صحنه‌های مختلف جهاد و ایثار دفاع مقدس و سال‌های پر فراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملت قدر شناس ایران پیشتاز و نقش آفرین بوده است، امروز با سخت کوشی و شجاعت، تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت‌رسانی به جامعه، بسیج کرده و منشأ خیرات و برکات کم‌نظیری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های تمامی شهدای بزرگوار و جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات بیش از پیش جناب عالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان پرصلابت و ولایتمدار را در میدان‌های مختلف خدمت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور
فرمانده نیروی زمینی سپاه
۱۴۰۰/۱/۲۸

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار