پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل به مناسبت روز ارتش؛

روز ارتش، یادآور حمایت راهبردی امام راحل از ارتش است

نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل، در پیام مشترکی به‌مناسبت روز ارتش، اعلام کردند: بیست و نهم فروردین سال ۱۳۵۸، یادآور اقدام ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۵۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 18April 2021

روز ارتش، یادآور حمایت راهبردی امام راحل از ارتش است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل، در پیام مشترکی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیست و نهم فروردین سال ۱۳۵۸ در حافظه تاریخی ملت ایران، یادآور اقدام ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در حمایت راهبردی و سرنوشت‌ساز از ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فضل الهی، توطئه بزرگ دشمنان نظام و کشور را برای تضعیف و حتی انحلال این نیرو خنثی ساخت و موجب تحول و تعالی آن شد.

بی‌تردید مجموعه پرافتخار ارتش و از جمله نیروی زمینی به برکت خودباوری، تقویت ایمان و توانمندی‌های رزمی خود، سال‌هاست در تامین امنیت کشور، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی کشور، نقشی بی‌بدیل ایفا نموده و تصویب نام‌گذاری ۲۹ فروردین به‌عنوان «روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» از سوی فرمانده معظم کل قوا، موید مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های ارزشمند این نیرو است.

اینجانبان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام ارتش و نثار سلام و صلوات بر ارواح مطهر آنان، فرارسیدن ۲۹ فروردین را به تمامی ارتشیان خصوصاً دلاوران نیروی زمینی و نیز رزمندگان غیور تیپ ۴۰ متحرک هجومی مستقر در استان و خانواده‌های شریف شان تبریک می‌گوییم و از خداوند قادر متعال، مسئلت می‌نماییم همه این عزیزان را قرین عنایات و توفیقاتش قرار دهد.

«سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
«اکبر بهنام جو» استاندار اردبیل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها