مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

ماهیت عاشورایی انقلاب «حجازی» پرور است

حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» در پیامی به مناسب شهادت سردار حجازی عنوان کرد: ماهیت عاشورایی انقلاب، ستارگان پرفروغ بسیاری همچون سردار حجازی را در آسمان ولایی ایران اسلامی پرورانده است.
کد خبر: ۴۵۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ - 19April 2021

ماهیت عاشورایی انقلاب اسلامی «حجازی» پرور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور پیامی شهادت سردار محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

خبر عروج شهادت سردار «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر همه دلدادگان و خدمتگزاران به ولایت و انقلاب شد.

سردار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» شخصیتی نظامی، علمی و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود در تمامی سطوح مسئولیتی از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با غائله‌های ضد انقلاب تا تشکیل بسیج و حضور موثر در دوران دفاع مقدس و اعزام نیرو به جبهه‌های حق علیه باطل را در کسوت پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی با موفقیت تمام به سرانجام رسانید.

جانشینی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران آخرین سمت پرافتخار وی پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و نقش آفرینی اثربخشی را هم در معیت سردار سلیمانی و هم در سمت جانشینی نیروی قدس در جبهه مقاومت به منصه ظهور رساند و به حق، دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی از شنیدن نام سرداران پرافتخاری همچون سردار حجازی بر خود خواهد لرزید.

ماهیت عاشورایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ستارگان پرفروغ بسیاری همچون سردار حجازی را در آسمان ولایی ایران اسلامی پرورانده است؛ سردارانی که سال‌های سال زجر جانبازی دوران دفاع مقدس را با صدمات شیمیایی و اثر ترکش‌های داغ در راه خدا صبورانه تحمل کرده و همواره در رکاب ولی فقیه زمان خود، تا پای جان بر سر حفظ آرمان‌ها ایستاده اند و از ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم عروج شهادتگونه این سردار شجاع، انقلابی و سرباز ولایت را به محضر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا، خانواده بزرگوار آن مرحوم، فرماندهان سپاه و همرزمانش در بسیج، سپاه قدس و جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار