سردار قاآنی در مراسم تشییع پیکر سردار حجازی:

راه شهید حجازی‌ها تا رسیدن به حکومت جهانی ادامه دارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه راه شهید حجازی‌ها تا رسیدن به حکومت جهانی ادامه دارد، گفت: امروز محور مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۴۵۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ - 20April 2021

راه شهید حجازی‌ها تا رسیدن به حکومت جهانی ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» که در دانشگاه پرواز هوانیروز استان اصفهان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این سردار شهید اظهار داشت: شهید سردار حجازی جزء انسان‌های ارزشمند بود که در صحنه‌های علم و جهاد در کنار همرزمانش درس فداکاری و جهاد را آموخت.

وی با بیان اینکه شهید حجازی قبل از انقلاب در صحنه‌های مبارزه جزو برجسته‌ترین مبارزان با رژیم طاغوت بود و در دوره انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف حضور داشت، افزود:‌ شهید حجازی در یک دوره 10 ساله، نیروی مقاومت بسیج را به عنوان پشتوانه اساسی انقلاب، فرماندهی و هدایت کرد و تربیت نیرو‌های مقاومت را از مرز‌های کشور فراتر برد و این عرصه را بین‌المللی کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: فعالیت این شهید تا جایی است که رهبران جهادی از حسن نصرالله تا هنیه و دیگر رهبران پیام‌های عرض تسلیت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال کرده‌‌اند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در پیام خود این شهید را مجاهدی با فکری پویا و سرشار از ایمان راستین یاد کردند.

وی با بیان اینکه ‌شهید حجازی در مسئولیت‌های خود در سپاه سربلند بوده و راه این شهید در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد، ادامه داد:‌ مسیری را که شهید سلیمانی گسترش داده و شهید حجازی ادامه داده و قول به پیروزی این راه داده است با صلابت تا رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) محقق می‌شود.

‌سردار قاآنی متذکر شد: امروز جبهه‌های مقاومت از ایران‌، لبنان‌، سوریه‌، عراق و یمن و فرزندان مقاومت هر روز یک اقدام اساسی مقابل دشمنان از جمله آمریکا و اسرائیل انجام می‌دهند و تا رسیدن به حکومت جهانی این راه را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها