استاندار مازندران:

رشادت‌های رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در قالب مستند فاخر به نمایش درآید

«حسین‌زادگان» گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و دلاوران لشکر ۲۵ کربلا باید در قالب یک فیلم و مستند فاخر تلویزیونی به نمایش گذاشته شود.
کد خبر: ۴۵۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 21April 2021

رشادت‌های رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در قالب مستند فاخر به نمایش درآیدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عنوان اینکه سه رویداد اردیبهشت مقاومت، سوم خرداد و مناسبت‌های دفاع مقدس در سال جاری می‌بایست بصورت منسجم و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت برگزار شود، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای مصوبات ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در استان هستند.

وی افزود: عملیات اجرایی یادمان هفت‌تپه در منطقه خوزستان توسط دستگاه‌های خدمات رسان همچون گاز، آب و برق با سرعت ببشتری می‌بایست در دستور کار قرار گیرد تا در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه ارزشمند و مهم باشیم. 

حسین‌زادگان تصریح کرد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و دلاوران لشکر ۲۵ کربلا و سایر پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه و ارتش مازندران می‌بایست در قالب یک فیلم و مستند فاخر تلویزیونی توسط صدا و سیمای مازندران به نمایش گذاشته شود چرا که بدون شک مازندران سهم قابل توجهی در حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه کلنگ (پارک پایداری) در فضای ۶ هکتاری ۱۰ اردیبهشت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به زمین زده می‌شود. گفت: المان خلبانان شهید خلعتبری، قاسمی، ابوالحسنی، برات نمایان و فرزین در رامسر، آمل، بابل، ساری و نکا توسط شهرداری و شورای اسلامی شهرهای مورد نظر ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار