شهید «مردعلی حسین‌زاده»:

امام را در پیاده کردن برنامه‌های دین یاری کنید

شهید «مردعلی حسین‌زاده» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ملت ایران سنگر قرآن را خالی نگذارند و امام بت‌شکن را تنها نگذارند و او را در پیاده کردن برنامه‌های دین اسلام یاری کنند.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲ - 29April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، نوجوانان یکی از اصلی‌ترین قهرمانان دوران دفاع مقدس هستند که با سن و سال کم‌شان حماسه‌ها آفریدند. دلیرمردانی که در برابر تجاوزهای رژیم بعثی عراق و هم‌پیمانان غربی او به دفاع از خاک کشورشان برخواسته و در این راه به شهادت رسیده و جاودانه شدند.

«مردعلی حسین‌زاده» یکی از این نوجوانان قهرمان است که در دوم اسفند سال ۱۳۴۸ در شهرستان «ملکان» چشم به جهان گشود و در حالی که در حال تحصیل در مقطع دوم راهنمایی بود، با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات «والفجر ۸» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «مردعلی حسین‌زاده»

«إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ»

به درستی که خداوند از مومنین جان‌ها و مال‌هایشان را خریداری کرده و در مقابل آن بهشت را به آن‌ها ارزانی داشته است.

سوگند به سپیده صبح بیداری انسان‌ها، سوگند به یوم‌الله‌ها تاریخ که نقطه اوج تجلی اراده خداوند قهار و سوگند به سنت خداوند که حاکمیت نهایی مستضعفین بر مستکبرین در گذراندن شب ظلمت و محکومیت ظلم و ستم است که ظالمان تاریخ را لحظه‌ای آسوده نخواهیم گذاشت و تا نابودی فتنه و جور و استقرار کامل آدین الهی دست از مجاهدت بر نخواهیم داشت.

اکنون در کربلای ایران، فرزندان اسلام با ایمان به فجر اسلام و طلوع خورشید اسلام در وسعت کره خاکی بر ظلمت کفر و شرک و نفاق هجوم آورده‌اند و با یاد «الله والفجر» قصد بر تعمیم حاکمیت خود و ادراک وحی الهی را دارند که شکننده شب و مطلع حیات انسانیت است.

از انبوه فرزندان راستین قرآن، مجاهدانی مقرب به رحمت بالغه الهی، توفیق ارتقاء به لقاء پروردگار را پیدا کرده و در جنب الهی ماوا گزیده‌اند. آخرین توصیه این است که ملت ایران راه همه این شهیدان که خون در راه اسلام و قرآن ریختند، ادامه دهند. سنگرهای قرآن را خالی نگذارند و این امام بت‌شکن را تنها نگذارند و امام را در پیاده کردن برنامه‌های دین اسلام یاری کنند.

همیشه با او اجتهاد و ایثار کنند. امام علی (ع) فرموده: «جهاد و ایثار و فداکاری، انسان را استحکام می‌بخشد و رزمندگان اسلام را به خدا نزدیک می‌سازد.» پدر و مادرم بدانید! آنانی که در راه خدا و اسلام و قرآن و میهن می‌میرند را مرده مشمارید؛ زیرا آنان مرده نیستند. آنان در پیشگاه خدای یگانه روزی می‌خورند و سعادت انسان در آن وقت است که هنگامی که میهن در خطر است با دشمن جنگ و جهاد کند.

امام باقر (ع) فرموده است: «خیر و سعادت هرچه هست در شمشیر و تحت شمشیر و در سایه شمشیر است.» وصیت آخر این است که پدر و مادر گریه نکنید، شهیدان مرده نیستند و به خاطر حفظ ناموس شهید شدند. همه سربازیم و همگان از یک ناموس دفاع می‌کنیم و به جانب یک هدف پیش می‌رویم، خلاصه نگذارید برادر و خواهرانم گریه کنند.

از اهل روستای نصرت‌آباد خواهش می‌کنم از هر چه بدی دیده‌اند حلال کنند و بخشش را از بزرگی‌تان می‌خواهم. از مادر و پدر و برادرانم می‌خواهم از من هر چقدر بدی دیده‌اند، طلب بخشش می‌کنم، چون در آن زمان نادان بودم.

مادر کتاب‌هایی را که دارم، آن‌چه را که برادرانم می‌توانند استفاده کنند. چندتا از آن‌ها را تا آن زمان که مادر از دنیا نرفته، یادگاری از من داشته باشد و بقیه‌اش را به کتابخانه روستا بدهید تا استفاده کنند. به امید دیدار در بهشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار