استاندار خراسان رضوی:

پلیس رضوی، خادم، مؤمن و متعهد است

«معتمدیان» گفت: کارکنان خدوم و ایثارگر پلیس استان خدمات مؤثر و ارزشمندی در راستای اجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی داشته‌اند و حقیقتاً نیروی انتظامی در این استان توانسته تا «خادم، مؤمن و متعهد» بودن پلیس رضوی را به نمایش بگذارد.
کد خبر: ۴۵۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹ - 22April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی در دیدار با سردار «محمدکاظم تقوی» و جمعی از فرماندهان انتظامی استان ضمن تقدیر از مجاهدت پلیس رضوی در برقراری نظم امنیت مشهد و سایر شهرهای استان اظهار داشت: شرایط کرونا چنین اقتضا می‌کند که محدودیت‌های ترافیکی در کلان‌شهر مشهد با رعایت ملاحظات سخت‌گیرانه‌تری برقرار باشد و این محدودیت‌ها در هر حالت تنها وظیفه نیروی انتظامی و پلیس راهور استان را سخت‌تر کرده است.

وی افزود: کارکنان خدوم و ایثارگر پلیس استان خدمات مؤثر و ارزشمندی در راستای اجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی داشته‌اند و حقیقتاً نیروی انتظامی در این استان توانسته تا «خادم، مؤمن و متعهد» بودن پلیس رضوی را به نمایش بگذارد.

در انتهای این دیدار، سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز ابراز امیدواری کرد: جاهدان راه خدا در فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خدمت در شهر نور و معرفت، مشهد مقدس و استان خراسان رضوی را توفیقی برای خود می‌دانند. تأمین نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج، امام رضا (ع) فرصتی برای ارائه خدمت و کسب صواب است و امیدواریم سربازی شایسته و ولایتمدار برای فرمانده کل قوا و خدمتگزار واقعی برای مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار