پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

استاندار البرز با صدور پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به نیروهای خدوم این نهاد تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 22April 2021

پیام تبریک استاندار البرز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسدارانبه گزارش دفاع پرس از کرج، استاندار البرز با صدور پیامی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به تمامی مردم ایران به‌ویژه نیروهای خدوم این نهاد ارزشمند در البرز و سراسر کشور تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) یکی از آثار و برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.

سپاه در راه حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، همواره باصلابت و بصیرت به رسالت خود جامه عمل پوشانده و حافظ منافع نظام و ملت بزرگ ایران بوده است و در این راه شهدای گران‌قدری همچون سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که صدای گام‌هایش لرزه بر استبداد و قدرتمندان پوشالی می‌انداخت، به پیشگاه حق تقدیم کرده است.

اینجانب فرارسيدن دوم ارديبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت مجاهد پرور، فرماندهان و كاركنان این نهاد و خانواده گرامی‌شان تبريک گفته و از خداوند تبارک و تعالی دوام توفيقات آن‌ها را در صيانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از حريم نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت عنايات حضرت ولیعصر(عج) و نائب آن حضرت، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها