مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری‌های پاسداران مقتدر هستیم

سردار اسلامی گفت: امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌شائبه پاسداران مقتدر هستیم.
کد خبر: ۴۵۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹ - 22April 2021

امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری‌های پاسداران مقتدر هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از نهادهای مهم و تأثیرگذار در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) است. این نهاد در بیش از 40 سال گذشته، علاوه بر پاسداری از آرمان‌های نظام و انقلاب، در هر زمان و مکانی که کشور نیاز داشته وارد میدان عمل شده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با بهره‌گیری از ظرفیت پاسدارانی جان‌برکف، مخلص و وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیشتاز در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و ... به‌منظور تأمین امنیت این مرزوبوم در برابر زورگویان و دشمنان ایستاده و اجازه ورود هیچ بیگانه‌ای را از مرزها به داخل کشور نداده است؛ امنیت امروز کشور را مرهون تلاش‌ها و فداکاری‌های بی‌شائبه پاسداران مقتدر هستیم.

امروز نیز نقش پررنگ و درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش‌های مواسات و همدلی و توزیع بسته‌های معیشتی میان افراد کم برخوردار در شرایط شیوع کرونا و بحران اقتصادی را نمی‌توان نادیده گرفت.  همچنین نقش بی‌بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی سودجویان و مفسدان اقتصادی به‌منظور کوتاه کردن دست مخلان نظام اقتصادی بی‌بدیل است.

اینجانب فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که هموار مدافع و تأمین‌کننده امنیت این مرزوبوم است، به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تمامی پاسداران و نیروهای آماده‌به‌خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض کرده و برای این عزیزان عمری باعزت همراه با سرافرازی و اقتدار از خداوند منان خواستارم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها