سرهنگ پوراحمدیان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپاه نقش اساسی در سازندگی و خدمت رسانی دارد

فرمانده سپاه چابهار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كارنامه درخشان، بی‌نظير و آموزنده‌ای در تاريخ پر افتخار ايران عزيز به يادگار گذاشته است و سپاه نقش اساسی در سازندگی و خدمت رسانی دارد.
کد خبر: ۴۵۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 22April 2021

سپاه نقش اساسی در سازندگی و خدمت رسانی داردسرهنگ «محمدعلی پوراحمدیان» فرمانده سپاه چابهار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: تاسیس نهاد انقلابی سپاه توسط حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که تمامی منافقین کوردل و بدخواهان این ملت شریف را مایوس کرد.

وی ادامه داد: مردم ایران رشادتها و ایثارگری‌های سرداران و پاسداران سپاه را در مقابله با ضد انقلاب های داخلی و در هشت سال دفاع مقدس در خاطر دارند تا جایی که امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: نقش اساسی این نهاد انقلابی در سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم مانند حوادث اخیر سیل زلزله و مبارزه با ویروس کرونا کاملا مشخص است. و تا امروز در تمامی عرصه هایی که کشور نیازمند بوده ورود کرده است.

وی در ادامه افزود: سپاه خاری در چشم دشمنان نفوذی و بیگانگان است. استحكام امروز ايران‌ اسلامی ‌و حضور بالنده و مؤثر آن ‌در حوزه تعاملات فرامنطقه ای، حقيقتی است كه مجاهدت خستگی‌ناپذير سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، را نشان می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار