مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «مأموریت ساعت ۱۲»

«حجت» از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب «مأموریت ساعت ۱۲» به مناسبت سالگرد شهادت شهید «محمد منتظر قائم» خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ - 22April 2021

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید «محمد منتظرقائم» مسابقه کتابخوانی کتاب «مأموریت ساعت۱۲» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه توسط اداره کل حفظ آثار یزد و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی اداره برق منطقه‌ای یزد به صورت مجازی برگزار خواهد شد ادامه داد: این مسابقه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۴ از طریق کانال خط شکنان در ایتا برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد بیان کرد: علاقمندان جهت تهیه فایل کتاب و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۲۱۷۶۷۴۰۸ تماس حاصل فرمایند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «مأموریت ساعت۱۲» به قلم سید «صدرالدین حسینی مشهدی» و «صدرالدین دهقان» به زیور طبع آراسته شده است که مجموعه خاطرات شهید «محمد منتظرقائم» به روایت همکاران، همرزمان و دوستان این شهید است.

حجت در پایان متذکر شد: این کتاب از جمله کتاب‌هایی بوده است که طرح جدید آن در دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد رونمایی شد و چاپ دوم این کتاب با حمایت دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد و با طرح جدید به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار