پیام فرمانده سپاه نهاوند به مناسبت سالروز تاسیس سپاه؛

سپاه فلسفه ایجادی و وجودی خود را پاسداری انقلاب اسلامی می‌داند

سرهنگ «مختاری» در پیامی به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدبیر راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، فلسفه ایجادی و وجودی خود را پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا می‌کند.
کد خبر: ۴۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ - 22April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «علی مختاری» فرمانده سپاه نهاوند طی پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بزرگ پاسدار اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی (ره) است.

حضرت امام درچنین روزی طی فرمانی تاریخی به طوررسمی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند تا با آرمانی بزرگ، متعالی وبا تبعیت از سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) عزت و افتخار را پیشه خود سازد و در حفاظت از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اصل ۱۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، فلسفه ایجادی و وجودی خود را پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

دستاوردهایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی است که برای استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از نظام سلطه جهانی و آزادی از بند طاغوتیان مستبد و وابسته به نظام جور و استقرار نظام جمهوری اسلامی که سکاندار آن ولایت فقیه است، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

سپاه در مواجهه با این ویروس منحوس از تمام امکانات و ظرفیت‌های خود در ابعاد مختلف از جمله پیشگیری، مقابله و درمان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به کادر درمان در بیمارستان در صف مقدم مقابله با این ویروس در کنار مدافعان سلامت ایستاده و ان شاالله تا ریشه‌کن کردن کامل این ویروس خواهد ایستاد.

بهار معنوی ماه مبارک رمضان، مقدمه گامی تازه در راستای رفتار علوی و حسنی مومنان مجاهد خواهد بود. جا دارد با تاسی از سیره کریمانه ائمه هدی (ع) با گوشه چشم ولی امرمان رزمایش کمک مومنانه، همدلی و مساوات را با نهایت تلاش برای تقویت بنیه‌های مادی و معنوی خانواده‌ها؛ خصوصاً آسیب دیده‌ها از وضعیت خاص امروز، پیش ببریم.

ناحیه مقاومت بسیج نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این روز تاریخی را که میراث معنوی حضرت امام (ره) می‌باشد به یکایک رزمندگان و سبزپوشان حریم ولایت علوی و بسیجیان سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی لحظه‌ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نایب امام زمان (عج) فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبرد سرنوشت ساز لحظه شماری می‌کند.

نیازمندان و مستضعفان را دریابیم چرا که سخت به دعای خیرشان نیازمندیم. «انه ولی التوفیق»»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار