شب گذشته اتفاق افتاد؛

وقوع درگیری‌های شدید در «قدس اشغالی»/ زخمی شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینی

به دنبال وقوع درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس اشغالی بیش از ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند.
کد خبر: ۴۵۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 23April 2021

وقوع درگیری‌های شدید در «قدس اشغالی» / زخمی شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی طی شب گذشته به مناطقی در اراضی اشغالی یورش بردند.

به‌دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به قدس اشغالی درگیری‌های شدیدی میان آن‌ها و فلسطینیان ساکن این شهر به وقوع پیوست. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که به‌دنبال درگیری‌های مذکور بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شدت زخمی شدند. حال شماری از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است. در میان مجروحان نام یک خبرنگار به چشم می‌خورد.

این درحالی است که سلسله تجاوزات روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی نیز همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط، طی روز‌های گذشته ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند. شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعار‌های ضد اسلامی کردند.

تعرض به مسجد الاقصی در راستای فرایند یهودی سازی رژیم صهیونیستی و تلاش برای تغییر بافت اسلامی مسجدالاقصی و نیز اجبار ساکنان قدس به ترک این مکان مقدس انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار