روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۴۹۶ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۸۹۲ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱ هزار و ۲۶ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۴۹۶ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 26April 2021

جان باختن ۴۹۶ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از یک میلیون و ۸۹۲ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: براساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در شبانه‌روز گذشته ۲۱ هزار و ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و سه هزار و ۷۳۴ نفر از آن‌ها بستری شدند که به این ترتیب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷۰ هزار و ۷۰ نفر رسید.

یک میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

پنج هزار و ۲۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تا کنون ۱۵ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۶۵۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

۳۰۱ شهر در وضعیت قرمز و ۹۵ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند و براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است؛ همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و هفت شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار