رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

وزارت دفاع در زمینه اقتصاد مقاومتی الگویی برای سایر دستگاه‌هاست

حجت‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به توانمندی وزارت دفاع در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر ارگان‌ها باشد.
کد خبر: ۴۵۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ - 27April 2021

الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر ارگان‌ها باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح با اشاره به فضلیت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان، ماه تولد دوباره‌ای است که اگر ما در این ماه عزیز الزامات آن را انجام دهیم بی شک همان‌گونه که پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند از گناهانمان پاک خواهیم شد و ما باید از این فرصت بسیار گران‌قیمت به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی مسئولیت را یک امانت در دست مسئولان دانست و گفت: همان‌گونه امیرالمومنین حضرت علی (ع) می‌فرمایند، مسئولیت یک امانت است، در نظام اسلامی هم بی‌شک این‌گونه است و ما مسئولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و تا جایی که توان داریم در خدمت به مردم گام برداریم. سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح فرصتی برای خدمت کردن به کسانی است که جان خود برای دفاع میهن عزیزمان در وسط میدان گذاشته‌اند و هر لحظه آماده جانفشانی برای ایران عزیز اسلامی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، الگوی اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه را نمونه موفق این الگو خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت‌های بسیجی‌وار کلیه مدیران و کارکنان در وزارت دفاع ما امروز با افتخار می‌توانیم بگوییم الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای سایر ارگان‌ها و وزارتخانه و ادارات کشور باشد تا دست نیاز به سوی بیگانگان را قطع کنیم و به خودکفایی و خودبالندگی برسیم.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم «فرشاد نجفی‌پور» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح، کار دینی و فرهنگی را اولویت این سازمان دانست و عنوان کرد: امروزه با این هجمه دشمن، هر کاری که در امور فرهنگی و دینی انجام شود، باز هم کم است و بنده و تمامی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح تمام‌قد از کار‌های فرهنگی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و حتماً این کار‌های فرهنگی به‌صورت بسیار گسترده‌تر در خصوص بازنشستگان عزیزمان باید صورت پذیرد.

در انتهای این مراسم با اهدای لوحی از ۳۰ سال تلاش حجت‌الاسلام «مومنی» در دوران خدمتشان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی حجت‌الاسلام «علی ایزدی» به مدت دو سال به ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح منصوب شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها