مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان نیازمند همت همگانی است

سردار «عباس یوسفی» گفت: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به یک همت عمومی و عزم استانی نیاز دارد تا هر چه سریعتر بتوانیم این مرکز فرهنگی و معنوی را به مردم شریف و نجیب خوزستانی تحویل دهیم.
کد خبر: ۴۵۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 29April 2021

تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به یک عزم استانی نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز جهت بررسی مشکلات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در جلسه مشترکی با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان حضور یافت.

در این جلسه که با حضور «فرزان عباسیان» مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد، سردار یوسفی به مشکلات و موانع موجود در فرآیند تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس خوزستان تنها متعلق به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیست، بلکه یک شناسنامه و مرکز هویتی برای همه نهادها و اقشار و اقوام خوزستان و بلکه کشور است که فرهنگ ایثار و جهاد دوران دفاع مقدس را به نسل های امروز و فردا نشان دهد.

وی افزود: در این مرکز فرهنگی و موزه بزرگ که در سطحی ملی طراحی شده برای همه نسل‌ها، گرایش‌ها و خانواده‌ها فضاهایی متفاوت و مناسب دیده شده است و از قضا یکی از غرفه‌های موزه به خدمات شایسته حوزه آب و فاضلاب استان تعلق دارد که باید خدمات گوناگون خود در زمان جنگ را در آن به نمایش بگذارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تکمیل این پروژه ارزشی به همت عمومی و عزم استانی نیاز دارد؛ لذا انتظار می‌رود که ادارات و سازمان‌هایی همچون آب و فاضلاب، برق، گاز و دیگر نهادهای خدماتی هر کدام گوشه‌ای از طرح را به عهده بگیرند تا هرچه سریعتر بتوانیم این مرکز فرهنگی و معنوی حوزه دفاع مقدس را به مردم شریف و نجیب خوزستانی تحویل دهیم.

در ادامه جلسه مدیر عامل آب و فاضلاب خوزستان بر ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: تمام جایگاه‌هایی که در آن قرار داریم مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان است و مرکز فرهنگی دفاع مقدس نیز بهترین مکان برای نمایش آن همه جهاد و فداکاری است.

عباسیان از اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس نیز خبر داد و افزود: خدمات شایسته پرسنل آبفا و شهدایی که در این راه تقدیم انقلاب کردیم بیانگر این است که رسالت ما کمتر از آن نسل جهادی نیست و باید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار