خانواده شهدای هویزه در شش شهر خوزستان نان صلواتی توزیع کردند

به همت خدام و خانواده‌های معظم شهدای حماسه هویزه و برای سومین سال متوالی در شب و روز میلاد امام مجتبی (ع) توزیع نان صلواتی در نانوایی‌های شش شهر خوزستان صورت گرفت.
کد خبر: ۴۵۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 29April 2021

خانواده شهدای هویزه در شش شهر خوزستان نان صلواتی توزیع کردندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ۱۲ نانوایی در شهر‌ها و مناطق مختلف هویزه و دشت آزادگان نظیر سوسنگرد، رُفَیّع، بُستان، کوت سید نعیم و حمیدیه در طرح پخت نان صلواتی، شرکت کرده و بیش از ۱۰ هزار قرص نان تنوری، سنگک و لواش را به صورت رایگان بین مردم روزه دار توزیع کردند.

این عمل خدا پسندانه که مورد استقبال مردم منطقه واقع شد، با الگو گرفتن از سنت حسنه اطعام و منش کریمانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) همزمان با روز‌های چهاردهم و پانزدهم ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت با سعادت کریم اهل بیت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی (ع) است، برای سومین سال متوالی اجرا شد.

هزینه ۴۰ میلیون ریالی این طرح را جمعی از خانواده‌های معظم شهدای حماسه هویزه، خدام یادمان هویزه و همچنین دیگر خیرین در شهرستان هویزه و دشت آزادگان تأمین کرده‌اند.

توزیع نان صلواتی در شب نیمه ماه مبارک رمضان از سنت‌های دیرینی است که در بسیاری از شهر‌ها و مناطق مختلف ایران اجرا می‌شود و از سه سال قبل در منطقه دشت آزادگان به همت خدام و خانواده‌های شهدای هویزه برای نخستین بار اجرا گردید و با استقبال خوب مردم تداوم یافته است.

این برنامه در ایام پربرکت عید غدیر نیز در مناطق یاد شده و شهر اهواز با توزیع نزدیک به ۴۰ هزار قرص نان توسط یادمان شهدای هویزه برگزار شد.

گلزار شهدای هویزه به عنوان اولین نقطه یادمانی دفاع مقدس، محل شهادت شهید علم الهدی و یاران عاشورایی‌اش در عملیات نصر (۱۶ دی ۵۹) است که در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری اهواز واقع می‌باشد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار