پیشنهادات بسیج دانشجویی برای جلوگیری از تخلفات در توزیع واکسن کرونا

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در نامه‌ای به فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران پیشنهاداتی را در خصوص اصلاح روال موجود توزیع واکسن کرونا مطرح کرد.
کد خبر: ۴۵۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ - 30April 2021

پیشنهادات بسیج دانشجویی برای جلوگیری از تخلفات در توزیع واکسن کرونابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به علیرضا زالی رئیس این دانشگاه و فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، ضمن تقدیر از برکناری رئیس بیمارستان شهید مدرس، پیشنهاداتی را در خصوص اصلاح روال موجود توزیع واکسن کرونا مطرح کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«استاد ارجمند جناب آقای دکتر زالی

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

و فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران

سلام علیکم

با صلوات بر محمد (ص) و آل پاکش، ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات، احتراماً بسیج دانشجویی از اقدام جنابعالی در برکناری رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس به جهت تخلف در واکسیناسیون کادر درمان این مرکز تقدیر می‌نماید.

با توجه به مطرح شدن برخی خبر‌ها مبنی بر وقوع تخلف در تعداد دیگری از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت، بسیج دانشجویی پس از بررسی‌های کارشناسی پیشنهاداتی را در خصوص شفافیت در روند توزیع واکسیناسیون اعلام می‌دارد.

تقاضامند است دستورات لازم را جهت طرح پیشنهادات ذیل در ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و یا پیگیری از طریق دیگر نهاد‌های ذی‌صلاح مبذول فرمایید:

۱) استعلام کد‌های اصالت واکسن توسط مراکز بهداشت پیش از تزریق به افراد
۲) استحقاق‌سنجی بیماران خاص برای دریافت واکسن از طریق اطلاعات بیمه‌های درمانی
۳) هویت‌سنجی افراد از طریق استعلام برخط کد ملی از سازمان ثبت احوال توسط سامانه سیب
۴) هویت‌سنجی مراجعین تزریق واکسن با ارسال کد تأیید به تلفن همراه افراد

بسیج دانشجویی ضمن حمایت از برخورد با متخلفین تزریق واکسن در هر مسئولیت و مقامی، از شفافیت هرچه بیشتر توزیع واکسن جهت اجرای دقیق سند ملی واکسیناسیون کشور و کمینه‌سازی نابرابری‌های سلامت حمایت می‌نماید.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار