نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

احیاء موقوفات از برکات انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «آل‌ هاشم» احیاء موقوفات را از برکات پیروزی انقلاب دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیاتی که واقفان عزیز کشور داشتند، احیاء شد و هنوز هم جا دارد تا در این رابطه تلاش‌هایی انجام گیرد و تمامی نیات واقفان اجرا شود.
کد خبر: ۴۵۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 02May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌ هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، در آیین توزیع ۵ هزار بسته معیشتی نیات واقفان، اظهار داشت: تهیه بسته‌های معیشتی امتحان الهی برای مردم و حضور افراد توانمند در جریان کمک‌رسانی است و این در حالی است که دولت به تنهایی قدرت رسیدگی به نیامندان جامعه را ندارد.

امام جمعه تبریز، احیاء موقوفات را از برکات پیروزی انقلاب دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نیاتی که واقفان عزیز کشور داشتند، احیاء شد و هنوز هم جا دارد تا در این رابطه تلاش‌هایی انجام گیرد و تمامی نیات واقفان اجرا شود.

وی متذکر شد: تعدادی از نیازمندان و جامعه هدف توزیع بسته‌های معیشتی، پیش از شیوع کرونا هم تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بودند، اما تعدادی دیگر هم‌چون کارگران روزمزد و... نیز در اثر تعطیلی کار در زمان شیوع کرونا، از تأمین معیشت خود محروم ماندند.

حجت‌الاسلام آل‌ هاشم در خصوص این شبهه که تجمیع بسته‌های معیشتی در مساجد و بازدید مسئولان از روند توزیع آن‌ها موجب تحقیر نیازمندان می‌شود، ابراز داشت: بازدید مسئولان از این روند، موجب تحقیر نیازمندان نیست؛ بلکه این امر یک نوع رقابت در امر خیر و تشویق افرادی است که می‌توانند در این رابطه کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: توصیه می‌کنیم که در هنگام تحویل بسته‌های معیشتی، تحکیم و احترام اشخاص حفظ شود و با توزیع مخفیانه و شبانه، هیج احدی متوجه این امر نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار