رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس:

حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران یک ضرورت است

«جمیری» با اشاره به انتخاب شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:حل مشکلات تولیدکنندگان، صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران یک ضرورت است که باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 02May 2021

باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع تولید استفاده شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم جمیری» رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس امروز (یکشنبه) در نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع موانع تولید و کمک به رونق این بخش در استان بوشهر استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حل مشکلات تولید کنندگان، صادر کنندگان و سرمایه‌گذاران یک ضرورت است که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه تجارت و بازرگانی خارجی است و باید برای رفع مشکلات این حوزه تلاش شود.

جمیری با اشاره به فعالیت استان بوشهر در عرصه تجارت دریایی بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه مبادلات تجاری به ویژه صادرات است که این استان دارای پیشینه تاریخی بسیار کهن در این عرصه است.

وی خواستار تلاش همه مسئولان کشور برای ایجاد رونق اقتصادی در استان بوشهر شد و افزود: حل مشکلات اقتصادی استان بوشهر آثار آن به تمام کشور بر می‌گردد که باید عزمی جدی در این زمینه شاهد باشیم.

جمیری یکی از راهکارهای مهم در حل مشکلات اقتصادی استان را داشتن برنامه دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید با برنامه‌ریزی مناسب شناسایی ضعف‌ها و قوت‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس کمک به حل مشکلات فعالان اقتصادی استان بوشهر را وظیفه دولت‌مردان دانست و بیان کرد: با طراحی مناسب مدیریتی، اجرایی و قانون‌گذاری باید در حل مشکلات فعالان اقتصادی از هیچ کوششی فروگذاری نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار