رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خبر داد؛

توزیع 150 هزار بسته معیشتی توسط سپاه امام رضا (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان

سرهنگ پاسدار «کوکبی» گفت: سپاه امام رضا (ع) از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 90 هزار بسته معیشتی به ارزش تجمیعی 45 میلیارد ريال تهیه و در بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار توزیع کرده است. پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان این ماه 60 هزار بسته معیشتی دیگر نیز توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج استان توزیع شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ - 03May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «داریوش کوکبی» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در حاشیه بازدید سردار سرتیپ پاسدار «یعقوبعلی نظری» فرمانده سپاه امام رضا (ع) و «احمد آسوده» مدیرکل کمیته امداد استان از آشپزخانه‌ها و مراکز طبخ و توزیع غذای گرم ویژه اقشار محروم و حاشیه‌نشین مشهد اظهارداشت: سپاه امام رضا (ع) از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 90 هزار بسته معیشتی به ارزش تجمیعی 45 میلیارد ريال تهیه و در بین اقشار محروم و حاشیه‌نشین مشهد توزیع کرده است.

وی افزود: سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی پایگاه‌های بسیج استان به طور ویژه در نهضت محرومیت‌زدایی وارد عمل شده‌اند و پیرو دغدغه‎مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حاشیه‌نشینان مشهد، تمام توان خود را برای رفع گرد محرومیت از چهره اهالی این مناطق به کار گرفته‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به طبخ و توزیع 400 هزار پرس غذای گرم توسط بسیجیان استان ابراز امیدواری کرد: برکات رزمایش مواسات سپاه امام رضا (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم که 60 هزار بسته معیشتی دیگر نیز توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج استان توزیع شود.

کوکبی گفت: در فروردین امسال هم تعداد 408 گروه جهادی در قالب 3 هزار و 509 بسیجی در عرصه‌های عمرانی، سلامت، فرهنگی، توانمندسازی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی در سطح استان خدمت‌رسانی کردند. به طور کلی، 3 قرارگاه جهادی مرکزی در شهرستان‌های سبزوار، تایباد و خواف مستقر بود و فعالیت‌ها در قالب بازسازی و احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، مرمت مدارس روستایی، ویزیت و درمان بیماران و مباحث علمی، آموزشی و تبلیغی بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار