فرازی از وصیتنامه شهید «احمدی رهقی»؛

تا نابودی شیطان پلید «آمریکا» از پا نمی‌نشینیم

«سید عبدالرحیم احمدی رهقی» از شهدای قم در دوران دفاع مقدس در وصیتنامه‌اش می‌نویسد: به فرموده امام عزیزمان تا دست پلید شیطان بزرگ را از این کشور کوتاه نکنیم از پا نمی‌نشینیم.
کد خبر: ۴۵۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۰ - 09May 2021

تا نابودی شیطان پلید «آمریکا» از پا نمی‌نشینیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سید عبدالرحیم احمدی رهقی» در فروردین سال ۱۳۳۲ متولد شد، وی در اردیبهشت سال ۱۳۶۱ عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در جریان آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.

در فراز‌هایی از وصیتنامه شهید احمدی رهقی آمده است:

«درود به امت رزمنده و مبارز ایران که با خون خود شجره طیبه اسلام را آبیاری کردند و فرزندانی پرورش دادند که با ایثار جان و مال خویش از انقلاب پاسداری نمودند.

به ریسمان خداوند چنگ بزنید و متفرق نشوید تنها خداست که می‌توان از او یاری خواست و اوست که مستضعفان را وارثان زمین می‌داند.

امام خمینی این اسطوره تقوا و حسین زمان را یاری کنید. یاری او یاری اسلام و قرآن است و تنها دین در نزد خدا همان اسلام است. اگر این جنگ بیست سال طول بکشد باز هم می‌ایستیم. ایستاده ایم تا اسلام پیروز شود. هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و امام این سخن را زیبا فرمود تا دست پلید شیطان بزرگ را از این کشور کوتاه نکنیم از پا نمی‌نشینیم.

پدر و مادرم! خوشنود باشید، که این راه پر افتخار است. از فرزندانمان به خوبی حفاظت کنید. آنان را زینبی تربیت کنید تا در ناملایمات صبور و سپاسگزار و مقاوم باشند. پیام شهیدان را به گوش جهانیان برسانید. امام را یاری کنید و به یاری اسلام بشتابید»

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار