رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم مطرح کرد؛

توزیع ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم

خیرخواهان با بیان اینکه این گروه تاکنون ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم میان نیازمندان توزیع کرده است، گفت: به مناسبت شب‌های قدر ۱۱۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع می‌کنیم.
کد خبر: ۴۵۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ - 04May 2021

توزیع ۸ هزار سبد کالا به نیابت از شهدای مدافع حرم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حامد خیرخواهان»، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید مدافع حرم احمد گودرزی در گفت‌وگویی از توزیع بیش از ۱۱۰ بسته معیشتی در شب‌های قدر خبر داد و با اشاره به تلاش دشمن برای بهره‌گیری از مشکلات ناشی از کرونا اظهار داشت: درایت رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه سبب خنثی شدن این نقشه‌ها شد.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله تلاش داریم تا بخشی از مشکلات معیشتی را که مردم با آن دست به گریبان هستند، با تلاش و مشارکت همه اقشار جامعه برطرف و با هم‌افزایی بیشتر از مرحله نخست پیش ببریم.

خیرخواهان تصریح کرد: در شب‌های قدر ۱۱۰ سبد کالا، شامل برنج ایرانی، جو پرک، حبوبات شامل عدس، لپه، لوبیا قرمز و نخود، ماکارونی، رب، پنیر، چای و بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و محلول ضدعفونی کننده که به خانواده‌های نیازمند و محرومین توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی اهدا شد.

وی به برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور عزیزمان تاکنون این مرکز و قرارگاه جهادی توفیق داشته بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ۶ استان و محله‌های حاشیه‌ای شهر تهران در چند مرحله و در ایام خاص در میان مردم نیازمند زیر پوشش توزیع کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار