نماینده مردم بیرجند در مجلس:

باید با الگو گرفتن از امام علی (ع) برای زنده ماندن اسلام به میدان بیاییم

خسروی با تاکید بر اینکه نباید ندانم کاری برخی افراد را به اسلام ربط دهیم، افزود: باید با الگو گرفتن از امام علی (ع) برای زنده ماندن اسلام به میدان بیاییم.
کد خبر: ۴۵۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 04May 2021

باید با الگو گرفتن از امام علی (ع) برای زنده ماندن اسلام به میدان بیاییم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین خسروی اسفزار» نماینده مردم بیرجند در مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: امام علی (ع) از شخصیت‌هایی است که جوانان باید آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه جوانان باید وقت بگذارند تا با ائمه اطهار علیهم السلام بیش از گذشته آشنا شوند، افزود: اگر جوانان بدانند حضرت علی (ع) چه شخصیت بزرگی بودند برای امام شناسی زمان بیشتری می‌گذاشتند.

وی ادامه داد: در قرآن کریم ۶ هزار و ۲۳۲ آیه وجود دارد که از این تعداد ۳۰۰ آیه قرآن کریم مربوط به حضرت علی (ع) است و اگر از ما بپرسند که ۶ آیه در مورد ایشان بگویید متأسفانه نمی‌دانیم.

عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) همچون سایر اهل بیت (علیهم السلام) برای زنده ماندن اسلام زحمات بسیاری کشیدند، گفت: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند که من بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) صبر کردم و به نفع اسلام سکوت اختیار کردم و این یک درس بزرگ برای هر مسلمانی است.

خسروی اسفزار با تأکید بر اینکه نباید ندانم کاری برخی افراد را به اسلام و انتخابات ربط دهیم، افزود: باید با الگو گرفتن از امام علی (ع) برای زنده ماندن اسلام به میدان بیاییم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه مردم امروز گرفتار مشکلات اقتصادی هستند، گفت: مردم نباید اجازه دهند اصل انقلاب و اسلام از بین برود و باید از حضرت علی (ع) الگو بگیرند و برای حفظ اسلام خون دل بخورند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها