مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی خبر داد؛

تهیه و توزیع ۵۱۰ بسته کمک مومنانه به همت خادمیاران رضوی اراک

بخشی گفت: امروز به همت خادمیاران آستان مقدس رضوی که هفته‌ها برای تهیه این بسته‌ها زحمت کشیدند بیش از ۵۱۰ بسته مومنانه هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۵۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 04May 2021

تهیه و توزیع ۵۱۰ بسته کمک مومنانه به همت خادمیاران رضوی اراک

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «محمد بخشی» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی عصر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه خادمیاران رضوی اراک اظهار داشت: امروز به مناسبت شهادت امیرالمومنین (ع) و در راستای نهضت کمک مومنانه رزمایش خادم یاران رضوی در مصلی اراک برگزار شد.

وی افزود: بیانات مقام معطم رهبری در طول سال های انقلاب همواره راهگشا بوده و در طول بیماری کرونا ایشان با هوشمندی و درایتی که داشتند و نهضت کمک مومنانه را راه انداختند سبب شد اتفاقات بسیار مبارکی راه بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی اظهار داشت: امروز به همت خادمیاران آستان مقدس رضوی که هفته ها برای تهیه این بسته ها زحمت کشیدند بیش از ۵۱۰ بسته مومنانه هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

وی بیان کرد: استان مرکزی در تهیه و توزیع بسته های معیشتی خوش درخشیده و همه خیرین در کنار نهادهای انقلابی همچون سپاه روح الله، کمیته امداد و آستان قدس رصوی با انسجام و وحدت قابل توجهی در این راستا گام برمی دارند.

بخشی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت های همه جانبه در استان مرکزی تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته کمک مومنانه توزیع شده که این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها