فرمانده انتظامی استان یزد:

سرمایه‌های یک کشور پرورش یافته مکتب معلمان هستند

سردار «‌بهدانی‌فرد» گفت: سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است و این نیرو پرورش یافته مکتب معلمان است.
کد خبر: ۴۵۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ - 05May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده‌ نیروی انتظامی استان یزد‌ به همراه سرهنگ «محمدرضا مزیدی» معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به مناسبت هفته معلم در اداره‌کل آموزش و پرورش یزد حضور یافت و این روز را به معلمان استان تبریک گفت.

«محسن موحدی فرد» مدیرکل آموزش و پرورش یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و آغاز هفته تکریم از شأن و مقام والای معلمین، از همراهی، همدلی و تعامل فرماندهی و مجموعه کارکنان انتظامی استان با آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: قدردان زحمات مجموعه نیرو‌های نظامی و انتظامی استان هستیم.  

نیروی انتظامی پرورش یافته معلمان است

فرمانده‌ انتظامی استان یزد عنوان کرد: سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است و این نیرو پرورش یافته مکتب معلمان است و افتخار این است که نیروی انتظامی پرورش یافته معلمان است و امروز افتخار خدمتگزاری را داریم.

بهدانی‌فرد افزود: با تدبیر خوبی که در حوزه فضای مجازی در آموزش و پرورش صورت گرفت شاهد آن بودیم که آموزش با کمترین چالش ممکن دنبال شد.

وی با اشاره به همراهی معلمان عزیز در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: معلمان عزیز با آموزش و تربیت صحیحی که دارند کار نیروی انتظامی را تسهیل می‌کنند.

در پایان این دیدار به نیابت از همه معلمان استان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم از مدیر کل آموزش و پرورش یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار