مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

مراسم تکریم «حبیب‌الهی»، مدیرکل پیشین و معارفه «متقی»، سرپرست جدید اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 03May 2021

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران، اظهار داشت: کمیسیون پزشکی یکی از حساس‌ترین بخش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و درحقیقت درگاه ورود متقاضیان احراز ایثارگری و جانبازی است و حساسیت در احقاق حق متقاضیان کمیسیون ضروری است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: پزشکان، دبیران و سایر کارکنان کمیسیون پزشکی همواره سعی کرده‌اند با دقت و حساسیت پرونده عزیزان جانباز را بررسی کنند تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود و هیچ عاملی بر تعیین جانبازی تاثیرگذار نیست. کمیسیون پزشکی اقدامات تخصصی و کارشناسی خود را بر اساس آیین نامه‌های ابلاغی انجام می‌دهد و در این مسیر نهایت دقت در بررسی پرونده‌ها صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز همواره بر این موضوع تاکید دارند که اسناد و مدارک پزشکی متقاضیان باید در جلسات کمیسیون پزشکی با ظرافت و طمانینه مورد بررسی قرار گیرد و در تعیین درصد این عزیزان نهایت دقت به عمل آید.

عباسپور با بیان اینکه با جابجایی افراد در مسئولیت‌های مختلف در حقیقت سنگر خدمت جابجا می‌شود، افزود: این جابجایی‌ها فرصتی را برای خدمت در قسمت‌های جدید در اختیار افراد می‌گذارد که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره قدردادن زحمات تمام کارمندان خود خواهد بود و حضور افراد در قسمت‌های جدید به منظور بهره‌مندی از تجربیات و نظرات آنان انجام می‌شود تا در نهایت منجر به افزایش رضایت در جامعه محترم ایثارگری شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن توصیه به سرپرست جدید اداره کل کمیسیون پزشکی جهت پیگیری فعالیت‌های این کمیسیون با جدیت و دقت بیش از پیش، عنوان کرد: تاکید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر رعایت حفظ شأن عزیزان مراجعه‌کننده به بنیاد است. البته این احترام و حفظ شأن ایثارگران همواره سرلوحه خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است، اما باید سعی کنیم با رعایت هرچه بیشتر این موضوع شأن این عزیزان بیش از پیش حفظ شود.

عباسپور تأکید کرد: نهایت سعی ما باید بر این باشد زمانی که متقاضی از کمیسیون خارج می‌شود، رضایت قلبی داشته باشد. البته نتیجه کمیسیون یک پروسه تخصصی است، اما رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که این عزیزان احساس کنند شأن آن‌ها در کمیسیون حفظ شده است.

حمیدرضا حبیب‌الهی مدیرکل سابق کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست ضمن تقدیر از اعتماد مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی در مدت مسئولیت در کمیسیون پزشکی، عنوان کرد: خوشبختانه در این مدت توانستیم یک رابطه بسیار خوب با همه همکارانم در این اداره کل و تمامی استان‌ها داشته باشیم.

سیدحمیدرضا متقی، سرپرست اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد هم ضمن تشکر از اعتماد مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران برای واگذار کردن این مسئولیت خطیر به وی، عنوان کرد: اداره‌کل کمیسیون پزشکی یکی از پرچالش‌ترین و حساس‌ترین ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران است و امیدوارم بتوانیم با عملکرد مناسب پاسخ اعتماد مسئولان بنیاد را بدهیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها