مدیر عامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی:

خانه فرهنگ ایثار و مهربانی تولیت موقوفات ایثار و شهادت می‌شود

مجلسی با عنایت به اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گفت: واقفین، خیرین و نیکوکاران کشور می‌توانند بخشی از موقوفات و نذورات خود را صرف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کنند تا در عرصه اعتلای فرهنگ کشور شریک و سهیم باشند.
کد خبر: ۴۵۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ - 05May 2021

خانه فرهنگ ایثار و مهربانی تولیت موقوفات ایثار و شهادت می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فرهاد مجلسی مدیر عامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی ضمن اشاره به اهمیت وقف و لزوم ترویج و توسعه آن، در تعریف وقف اظهار داشت: وقف، یکی از سنت‌های اسلامی است که بر اساس آن عین یک مال یا منافع و سود حاصل از آن برای خدمات عمومی و در راه خیر و رضایت خداوند متعال اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که مردم مؤمن و نوع‌دوست، در ماه مبارک رمضان بیشتر و به طور ویژه در حوزه ایثار مخصوصاً وقف، نذر، احسان و نیکوکاری و بطور کلی امور خیریه گام بر می‌دارند، فرصتی پیش روی نیکوکاران و خیرین است تا از ظرفیت وقف و نذورات انجام شده توسط خیرین و نیکوکاران، در حوزه «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» نیز مصرف شود.

مدیر عامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی افزود: مؤسسه فرهنگی هنری «خانه فرهنگ ایثار و مهربانی» به عنوان یک تشکل تخصصی در حوزه ایثار و شهادت، آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره در این زمینه و همچنین تقبل تولیت موقوفات و پذیرش نذورات جهت اجرای طرح‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت در سطح ملی و بین‌المللی با نظارت شخص واقف یا ناظر امین و مورد اعتماد آنان اعلام می‌کند.

مجلسی در خصوص شرایط ارسال موقوفات گفت: واقفین نیکوکار و همچنین اشخاصی که تمایل دارند برای وقف و پرداخت نذورات جهت مصارف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در حوزه ایثار و شهادت اقدام کنند، می‌توانند با روابط عمومی خانه فرهنگ ایثار و مهربانی از طریق پل‌های ارتباطی آمادگی خود را اعلام تا با آنان تماس گرفته شود.

آدرس: تهران میدان سپاه جنب خیابان پادگان، ولی عصرعج نبش کوچه شهید مفیدی پلاک ۲

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۶۲۵۸۰۰

آدرس الکترونیکی: khaneisar۱۳۹۸@gmail.ir

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها