به همت فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می‌شود؛

مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار با موضوع فلسطین

اولین مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار برای روز قدس با عنوان «شمارش معکوس» ویژه نوجوانان به همت فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 05May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «داود حشمتی» رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اشاره به برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا، از برگزاری اولین مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار با عنوان «شمارش معکوس» ویژه نوجوانان و با شعار «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» به مناسبت این روز خبر داد.

وی افزود: نوجوانان می‌توانند با توجه به پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نابودی اسرائیل، آثار خود را تا ۱۸ اردیبهشت به شماره واتساب ۰۹۱۲۳۰۰۵۰۶۱ ارسال کنند.

 

مسابقه مجازی انتخاب بهترین شعار با موضوع فلسطین

رییس فرهنگسرای کار و تعاون با توجه به شرایط شرکت در این مسابقه گفت: این مسابقه ویژه نوجوانان است، شعار باید کوتاه باشد و آسان به ذهن سپرده شود، هر متقاضی ضمن درج نام و نام خانوادگی می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند، آثاری که موضوع مسابقه را در بر نگیرد حذف خواهند شد.

براساس این گزارش، داوری آثار ۲۲ اردیبهشت  ۱۴۰۰ انجام و به ۱۰ نفر از برگزیدگان به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸شمسی (رمضان ۱۳۹۹قمری) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشور‌های مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار