روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

جان باختن ۳۴۹ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از دو میلیون ۳۹ هزار بیمار

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۵ هزار و ۸۷۲ بیمار جدید کووید ۱۹ و جان باختن ۳۴۹ بیمار طی شبانه‌روز گذشته در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 05May 2021

جان باختن ۳۴۹ بیمار مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از دو میلیون ۳۹ هزار بیماربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۲۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۵ هزار و ۸۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۹۱ هزار و ۶۰۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۳ هزار و ۵۶۸ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۹ هزار و ۴۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

پنج هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۶ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۹۸۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

هم‌اکنون ۱۰۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار