بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس تهران به مناسبت روز جهانی «قدس»؛

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران به مناسبت «روز قدس» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 06May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تهران به مناسبت «روز قدس» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«روز قدس، روز حیات مجدد اسلام است.» امام خمینی (ره)

قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است. هر برگ این دفتر، یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس، قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است. قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، هدایت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت جبهه مقاومت و قدرت مسلمین در آشفتگی به سر می‌برند.

بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشور‌ها بیرق آن برافراشته شود، روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، و ملت مجاهد فلسطین و مقاومت اسلامی با تقدیم صد‌ها شهید و هزاران زخمی فلسطینی، پیام زوال و سستی ریشه‌های قدرت صهیونیسم جنایتکار را به گوش جهانیان رساندند.

روز قدس امسال اگر چه به دلیل شرایط پیش آمده و ضرورت سلامت جامعه در بعد اجتماعات حضوری محدودیت‌هایی اعمال شده است، اما تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و رژیم صهیونیستی به شکلی دیگر با شور و نشاط همیشگی در جریان است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف امیدوار است که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد و روح امام (ره) و بزرگ مرد مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی شاد خواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار