شهید«عبدالحميد داودی»:

سپاه مهمترین سنگر انقلاب اسلامی است

شهید «عبدالحميد داودی»در وصینامه خود آورده است: مهمترین سنگر انقلاب سپاه است پس این سنگر را حفظ کنید.
کد خبر: ۴۵۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۰ - 14May 2021

سپاه مهمترین سنگر انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «عبدالحميد داودی» 24 شهریور سال 1344 در ميان خانواده‌ای متدين و مذهبی در شهرستان نی‌ريز دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در سايه دست های مهربان و با عطوفت پدر و مادر خود سپری کرد.

با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و سرانجام 23 تیر 1361 در عمليات رمضان با برادرش در یک جبهه به شهادت رسید. پیکر پاک هر دو شهید عزیز در گلزار شهدای نی‌ریز به خاک سپرده شد.

«عبدالحميد داودی» در وصیت‌نامه خود آورده است:

اينجانب حميد داودی وصيت نامه خود را با نام الله آغاز می کنم: پدر و مادر و خواهران و برادران عزيز، من به جبهه حق عليه باطل اعزام می شوم تا اينکه دين خود را با خدا و اسلام ادا کرده باشم. تنها آرزويم اين است که مرگم برای اسلام سربلندی و برای شما (پدر و مادرم) افتخار و برای ملتم درسی باشد و در آخر نيز از شما و از تمام فاميل هايم حلال بودی می طلبم.

پدر و مادر عزيزم از شهادتم هيچ ناراحت نباشيد و خدا را شکر کنيد که توانستيد اين گونه فرزندتان را به خدا که آفريدگارم بوده است هديه کنيد. پدر و مادر عزيزم شماها حق بزرگی برگردنم داريد اميدوارم خداوند به شما صبر عنايت کند و برایم گريه و زاری نکنيد که ممکن است از اجر شما کاسته شود.

خداوند را فراموش نکنيد و سپاه که مهمترين سنگر است را ترک نکنيد و راهم را ادامه دهيد که من هم، راه امام حسين را ادامه داده ام شما خواهرانم زينب وار زندگی کنيد و به اسلام خدمت کنيد و امر امام خود را گوش کنيد و مدرسه خود را که يک سنگر است و کتاب خود را که يک اسلحه است ترک نکنيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار