فرمانده حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم خبر داد؛

توزیع 36 هزار پرس غذای گرم در مناطق کم‌برخوردار ‌شهر مشهد

«رباط‌جزی» گفت: حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم در قالب نهضت همدلی و مواسات، پروژه بزرگ پخت و توزیع روزانه هزار و 200 پرس غذای گرم را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده که در نتیجه آن، 36 هزار نفر از حاشیه‌نشینان مشهدی از مجاهدت بسیجیان در ماه مهمانی خدا بهره‌مند می‎شوند.
کد خبر: ۴۵۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ - 08May 2021

«رضا رباط‌جزی» فرمانده حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بازگشت به معنویت و اخلاق است و اسلام ناب محمدی که در ماه رمضان، ما را به گذشت، خیر، انفاق و احسان دعوت می‌کند، از یک سو برای ما وظیفه‌ای شرعی، معین و از سوی دیگر به‌عنوان یک بسیجی در جامعه اسلامی، تکلیف سیاسی واجب‎الاطاعه‎ای را به ما محول می‌کند.

وی افزود: روحیه مواسات و ایثارگری آموزه شهدا و میراث دفاع مقدس است و به‌عنوان یک فضیلت ارزشمند فرهنگی، می‌تواند گره‌ها را باز کند و در شرایط سخت اقتصادی امروز، فرصتی را فراهم کند که مشکلات مردم توسط بسیجیان که از بدنه ملت هستند، مرتفع شود.

فرمانده حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم با اشاره به توزیع روزانه هزار و 200 پرس غذای گرم در حاشیه شهر مشهد خاطرنشان کرد: دغدغه‎مندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقشار محروم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد باعث شد تا بسیجیان آتش به اختیار از سال گذشته و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا وارد عرصه محرومیت‌زدایی شوند و سلسله رزمایش‌های کمک مؤمنانه را در قالب اهدای بسته‌های معیشتی و توزیع غذای گرم میان اقشار کم‌برخوردار جامعه اجرا کنند.

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی جامعی از خانواده‌های مستحق حاشیه شهر مشهد تهیه و تنظیم شده و در هم‌افزایی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، نیازمندانی که به هر دلیل از پوشش حمایتی این سازمان محروم می‌مانند، با پشتیبانی جوانان مؤمن و انقلابی پایگاه شهید ترابی و پایگاه شهید سعیدی حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم، از خدمات ما متنعم می‌شوند.

رباط‌جزی گفت: از ابتدای سال جاری در این دو پایگاه به طور اختصاصی بالغ بر هزار بسته معیشتی به ارزش تجمیعی 300 میلیون ريال تهیه و توزیع شده است و علاوه بر این حوزه 2 ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم در قالب نهضت همدلی و مواسات سازمان بسیج مستضعفین، پروژه بزرگ پخت و توزیع روزانه هزار و 200 پرس غذای گرم را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کرده که در نتیجه آن، 36 هزار نفر از حاشیه‌نشینان مشهدی از مجاهدت بسیجیان در ماه مهمانی خدا بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: به همت خیرین بسیجی، برنج و مواد خام مورد نیاز دیگر در اختیار قرارگاه مواسات بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم قرار گرفته و تلاش داریم تا این برنامه‌ها را در قالب‌های سازمان یافته‎تر و منسجم‌تر پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار