تکریم خانواده شهید «عیسی شالکویی» در برنامه «مهرآیین»

همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه‌برنامه «مهرآیین» از خانواده شهید والامقام «محمدرضا عیسی شالکویی» تجلیل به عمل می‌آید.
کد خبر: ۴۵۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷ - 08May 2021

تکریم خانواده شهید والامقام «محمد رضا عیسی شالکویی» در برنامه «مهر آیین»به گزارش دفاع‌پرس از رشت، برنامه «مهرآیین» به‌منظور ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

بر این اساس، ساعت ۱۱ روز یکشنبه (۱۹ اردیبهشت) مصادف با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان از خانواده شهید والامقام «محمد رضا عیسی شالکویی» تجلیل به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه می‌توانند به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

بنابراین گزارش، استواریکم شهید «محمد رضا عیسی شالکویی» شانزدهم مهر ۱۳۲۹ در شهرستان «لنگرود» در خانواده‌ای اصیل و مذهبی متولد شد، تا سوم متوسطه درس خواند و در سال ۱۳۴۹ به استخدام نیروی هوایی ارتش درآمد، سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد، به‌عنوان استوار یکم ارتش در جبهه حضور یافت و در مناطق اهواز، هفت‌تپه، سوسنگرد، ایلام و شوش عاشقانه خدمت کرد و سرانجام دوم فروردین ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی «شوش» بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز پس از تشییع توسط مردم قدرشناس زادگاهش در گلزار شهدای شهرستان «لنگرود» به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار