فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی:

۳ هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی تا دو سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسند 

سردار شهسواری گفت: سه هزار واحد مسکن مقاوم مددجویی کلنگ‌زنی شده در امروز، تا پایان سال آتی به اتمام رسیده و به مددجویان فاقد مسکن تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۴۵۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 08May 2021

۳ هزار واحد مسکن مددجویی در آذربایجان‌غربی تا دو سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد 

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، آیین کلنگ‌زنی سه هزار واحد مسکن مقاوم مددجویی با حضور سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا استان عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار داشت: این سه هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد علوی احداث می‌شوند.

حبیب شهسواری تصریح کرد: تلاش می‌شود این سه هزار واحد مسکن مقاوم مددجویی کلنگ‌زنی شده تا پایان سال آتی به اتمام رسیده و به مددجویان فاقد مسکن تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: در سال گذشته، بیش از چهار هزار مورد خدمات متعدد حوزه مسکن توسط کمیته امداد به مددجویان استان ارائه شده است.

عزیز سهندی افزود: در سال گذشته، تعداد یک هزار و پنج واحد مسکن مقاوم احداث و تحویل مددجویان شده که این تعداد در مقایسه با سال ۹۷، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: برای امسال نیز پنج هزار مورد ارائه خدمات مختلف در حوزه مسکن پیش‌بینی شده که ۱۹ مورد احداث مسکن و ۵۷ مورد تعمیرات مسکن به صورت هفتگی در دستور کار کمیته امداد آذربایجان‌ غربی قرار دارد.

سهندی ادامه داد: هم اکنون هفت هزار و ۲۰۰ خانوار تحت حمایت نیازمند مسکن در آذربایجان‌ غربی وجود داشته که سه هزار و ۲۰۰ نفر از آن‌ها ساکن روستا و چهار هزار خانوار نیز در شهر ساکن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار