مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع):

ایجاد دو قطبی میدان - دیپلماسی حرکتی شیطانی است

حجت‌الاسلام «علیی» با بیان این‌که ایجاد دو قطبی میدان - دیپلماسی حرکتی شیطانی است، گفت: در جایی که دشمن ما هیچ منطق و تعهدی ندارد، حرف اول و آخر را میدان می‌زند، نه دیپلماسی و جایی دیپلماسی نتیجه می‌دهد که طرف مقابل متعهد به معاهدات خود باشد.
کد خبر: ۴۵۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ - 09May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حسین علیی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه اخلاق ویژه ماه مبارک رمضان که در جوار مزار مطهر شهدای گمنام تیپ انصارالحسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: تقویت تقوا و تمرین اخلاص، از مهم‌ترین خواص میهمانی خداست. تقوا مهمترین توشه سفر بزرگ آخرت و اخلاص نیز بزرگ‌ترین تمرین بندگی انسان در محضر الهی است. 

وی با بیان اینکه ماه رمضان، ماه حضرت علی (ع) است، افزود: امامت و ولایت مهم‌ترین مطلبی است که اسلام و شیعه باید به آن واقف و عامل باشد و تمام مشکلات جهان اسلام و جامعه‌های مسلمان از عهد اول اسلام تاکنون، دوری از مسئله ولایت و عدم شناخت امام و ولی بوده و هست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان، علت اصلی غیبت امام زمان (عج) را عدم شناخت و آمادگی برای پذیرش آن حضرت دانست و افزود: باید ظرفیت شناخت و حفظ امام را در جامعه ایجاد و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از مسئولان در زمینه دیپلماسی و میدان، گفت: این ماجرا داغ شهادت سردار «قاسم سلیمانی» را در دل ما تازه کرد و عاملین این هتک حرمت باید مجازات شوند؛ چراکه میدان و دیپلماسی قابل تفکیک نیستند و هر دو در خدمت اهداف نظام هستند.

حجت‌الاسلام علیی با بیان این‌که ایجاد دو قطبی میدان - دیپلماسی حرکتی شیطانی است، گفت: در جایی که دشمن ما هیچ منطق و تعهدی ندارد، حرف اول و آخر را میدان می‌زند، نه دیپلماسی و جایی دیپلماسی نتیجه می‌دهد که طرف مقابل متعهد به معاهدات خود باشد.

وی با اشاره به محتوای فایل صوتی منتشر شده از سوی یکی از مسئولان، خاطرنشان کرد: این سخنان جفا به محور مقاومت و ضد امنیت ملی کشور بود. در این صوت برخی همپیمانان جمهوری اسلامی مورد ظلم قرار گرفتند، از جمله روسیه که در واقع نیروی هوایی محور مقاومت بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، به تبیین ضرورت تحقق مشارکت بالا و تشکیل دولت اسلامی و انقلابی پرداخت و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، برای نظام اسلامی تولید قدرت و اقتدار می‌کند و همه موظف هستیم در راستای تحقق این امر تلاش و بصیرت‌افزایی کنیم و راه حل عبور از مشکلات، عدم مشارکت در انتخابات نیست، بلکه مشارکت آگاهانه در انتخابات است.

وی تصریح کرد: جریان غرب‌گرا هیچ اراده‌ای برای حل مشکلات ندارند و طی این سال‌ها به شدت از حاکمیت این جریان در کشور ضربه خوردیم.

این مسئول متذکر شد: سپاه به هیچ عنوان در انتخابات دخالت نمی‌کند و به مصداق ورود پیدا نمی‌کند؛ اما از انقلاب، دفاع و ملاک‌های رئیس جمهور و دولت اسلامی را تبیین و روشنگری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها