فرمانده تیپ 45 تکاور در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

برقراری امنیت مرزهای جنوبی کشور توسط تکاوران ارتش/ منطقه با پهپادهای شناسایی رصد می‌شود

فرمانده تیپ 45 تکاور نزاجا گفت: یگان‌های این تیپ به‌طور متناوب از منطقه دهلران تا هویزه مستقر بوده و مناطق مرزی را تحت اشراف کامل نظامی و امنیتی خود دارند.
کد خبر: ۴۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ - 28April 2015

برقراری امنیت مرزهای جنوبی کشور توسط تکاوران ارتش/ منطقه با پهپادهای شناسایی رصد می‌شود

امیر سرتیپ وحید قلیچوند فرمانده تیپ 45 تکاور نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با بیان اینکه این یگان تحت امر قرارگاه جنوب کشور در خوزستان مستقر است، اظهار داشت: تیپ 45 تکاور، یک واحد عمیاتی واکنش سریع است که هرگاه لازم باشد بنابر تدبیر فرماندهی قرارگاه در مرزهای غربی خوزستان حاضر میشود.

فرمانده تیپ 45 تکاور نزاجا در ادامه افزود: یگانهای ما از منطقه دهلران تا هویزه مستقر هستند و وضعیت مرزهای جنوبی کشور را تحت اشراف کامل نظامی و امنیتی خود دارند.

امیر قلیچوند با بیان اینکه امروز وضعیت مرزهای کشور مطلوب و امن است، تصریح کرد: در مواقع نیاز، جهت رصد منطقه با هماهنگی قرارگاه خاتمالانبیاء(ص) از پهپاد شناسایی استفاده میکنیم.

وی بیان داشت: دراین منطقه دو یادمان شهدای "چزابه" و "میشداغ" را تحت مدیریت داریم، به نحوی که سالانه در این پایگاهها پذیرای 20 هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور هستیم.

فرمانده تیپ 45 تکاور نزاجا در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای آشنایی زائران راهیان نور با دفاع مقدس، هر شب رزم شبانه و تک محدودی را در این منطقه برگزار میکنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره هیئت معارف جنگ آجا خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاههای ارتش هرساله 2 شب را در پایگاههای ما سپری میکنند که در مدت حضورشان، نمایش رزم تکاوری را با انواع سلاحها و آتش تهیه برای آنها اجرا میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار