فرمانده ناجا:

لزوم تاسیس یک تشکل برای ارتباط دو سویه بین فرزندان شهدا و ناجا/خون شهیدان بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت است

سردار اشتری با بیان اینکه خون شهدا بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت است بر لزوم تاسیس یک تشکل به منظور ارتباط دو سویه مابین فرزندان شهدا و ناجا در جهت استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 11May 2021

لزوم تاسیس یک تشکل به منظور ارتباط دو سویه بین فرزندان شهدا و ناجا/ خون شهیدان بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت است/ قدردانی از شهدا با تاسی از سیره آنان/اقتدار و امنیت امروز را مدیون ایثار شهیدان هستیم/اولویت نیروی انتظامی؛ رسیدگی به امورات خانواده‌های شهداستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نشست صمیمی با تعدادی از فرزندان شهدای شاخص نیروی انتظامی که در ستاد ناجا برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند، اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروزمان را مدیون جانفشانی و ایثار شهیدان هستیم و باید با تأسی از سیره شهدا قدردان این عزیزان باشیم تا در اجرای ماموریت‌ها بتوانیم به موفقیت و عزت برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهیدان ناجا مانند بقیه شهدا دارای یک مظلومیت خاصی هستند به خصوص شهید گرانقدر و عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به عنوان یک قهرمان جهانی یاور مظلوم و دشمن ستمگر شناخته می‌شود، افزود: هرچند ایشان در کیلومتر‌ها دورتر از میهن اسلامیمان، ولی برای امنیت و در راه اقتدار مردم و کشور به شهادت رسید.

سردار اشتری با قدردانی از حضور تعدادی از فرزندان شاخص ناجا در این نشست بر ادامه برگزاری اینگونه برنامه‌ها در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و خاطرنشان کرد: حرکت در سیره شهدا وظیفه همگانی است.

وی بر لزوم تاسیس یک تشکل به منظور تعامل دو سویه مابین فرزندان شهدا و مجموعه نیروی انتظامی برای بهره‌مندی از این ظرفیت تاکید کرد و گفت: این ارتباط باعث می‌شود تا هم ناجا بتواند از این ظرفیت استفاده کند و هم اگر این عزیزان مشکلاتی دارند در جهت برطرف شدن آن اقدامی موثر انجام گیرد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه خون شهدا بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت آنان است، گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید، ۳۰ هزار جانباز و حدود دو هزار آزاده در راه دفاع از امنیت کشور تقدیم کرده است که با برگزاری جلسات دیدار با خانواده شهدا سعی می‌شود یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی علاقه ویژه‌ای به خانواده شهدا دارند، تاکید کرد: باید قدردان چنین رهبر گرانقدری باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه رسیدگی به امورات خانواده‌های شهدا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است، یادآور شد: نامگذاری و مزین شدن اماکن و مقر‌های این مجموعه در اقصی نقاط کشور به نام شهدا از تعلق خاطر به شهیدان گرانقدر و تحکیم مبانی فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و همگانی است تا در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با انتخاب نماینده اصلح به این وظیفه خود عمل کرده تا شاهد حل شدن مشکلات و موفقیت‌های روزافزون و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور باشیم.

در این نشست تعدادی از فرزندان شهیدان سرتیپ محمود امان اللهی، شهید خرم رودی، شهید سعادتی، شهید اصغر ولی‌زاده و همچنین تعدادی از یادگاران سفر کرده شاخص در ناجا به نمایندگی از فرزندان شهدای ناجا پاره‌ای از مشکلات و درخواست‌های خود را در این حوزه کاری با فرمانده نیروی انتظامی مطرح و همچنین از توجه و نگاه دلسوزانه سردار اشتری به خانواده‌ها و فرزندان شهیدان قدردانی کردند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها