شهید ««یوسف اهری‌پور»:

شب حجله من، روزی است که حزب‌الله در عروسی‌ام ذکر مصیبت بخوانند

شهید «یوسف اهری‌پور» در فرازی از وصیت‌‌نامه خود نوشته است: «مادر! شب حجله من آن روزی است که عزاداری من است که در آن‌ روز، حزب‌الله در عروسی من ذکر مصیبت علی اکبر (ع) را بخوانند».
کد خبر: ۴۵۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲ - 10June 2021

شب حجله من، روزی است که حزب‌الله در عروسی‌ام ذکر مصیبت بخوانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، تاریخ سرزمین ایران همواره شاهد رشادت‌های مردان و زنانی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادگی کردند. در این میان، مردان و زنان خطه آذربایجان نیز هم در دوران نهضت انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های زیادی آفریدند و نام بسیاری از آن‌ها مانند شهید «مهدی باکری» در تاریخ ایران جاودانه شد.

«یوسف اهری‌پور» نیز یکی از مردان غیور خطه آذربایجان است که ۵ خرداد سال ۱۳۴۲ در تبریز متولد شد. وی در پی حمله رژیم نیرو‌های بعثی عراق به خاک میهن اسلامی، راهی جبهه‌های نور شد و پس از مجاهدت‌های فراوان، سرانجام در تاریخ ۲ آبان سال ۱۳۶۱ در «سومار» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «یوسف اهری‌پور»

پدر و مادرم درست است که درخت را می‌کارند که از این یک بهره‌ای ببیند، ولی من نتوانستم خدمتی به شما بکنم، ولی کاری کردم که شما را نزد حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عزت رسانده‌ام.

مادر! شب حجله من آن روزی است که عزاداری من است که در آن‌ روز، حزب‌الله در عروسی من ذکر مصیبت علی اکبر (ع) را بخوانند و خداوند به شما توفیق ادامه راه را عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار