فرمانده نیروی انتظامی:

اعتماد مردم؛ بالاترین سرمایه پلیس/ انتخابات فرصت بزرگی برای ناامید کردن دشمنان است

سردار اشتری با اشاره به اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و ناامید کردن دشمنان است، گفت: پلیس با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 12May 2021

اعتماد مردم؛ بالاترین سرمایه پلیس/ انتخابات فرصت بزرگی برای نا امید کردن دشمنان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان در جمع مسئولان نظامی و انتظامی، اداری و شورای تامین استان، اظهار داشت: امنیت در نظام جمهوری اسلامی مثال زدنی است و نسبت به کشور‌های منطقه از امنیت بسیار بالایی برخورداریم و این چیزی نیست جز همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط با پلیس.

وی با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس گسترده و متنوع است و در مرزها، جاده ها، شهر‌ها و جای جای کشور در حال خدمتگزاری است، افزود: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این ماموریت افتخار می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه وظیفه مهم ناجا نظم بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، بیان داشت: امنیت از نعمت‌های بزرگی بوده که بر عهده پلیس گذاشته شده و خدا را شاکریم که در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس با همکاری مردم و مسئولان در بحران‌های زیادی که در کشور به وجود آمد از جمله سیل و بیماری کرونا کارنامه درخشانی دارد، تصریح کرد: امنیت باثباتی که در رخ دادن این بحران‌ها در کشور به وجود آمد مرهون تلاش شبانه روزی پلیس و دستگاه‌های امنیتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس مقتدر با رافت و هوشمند در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش، قاچاقچیان و افراد هنجارشکن قاطع و قانونی عمل می‌کند و با هیچ مجرمی مماشات نخواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با بیان اینکه انتخابات امسال فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و ناامید کردن دشمنان است، گفت: پلیس با آمادگی کامل همچون سال‌های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود و بستر مناسب برای حضور پرشور و باشکوه مردم در حوزه امنیت را فراهم خواهد کرد.

در این مراسم از سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» تکریم و سردار «یحیی الهی» به عنوان فرمانده انتظامی استان لرستان معارفه شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها