مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

اجرای برنامه گرامیداشت سالروز عملیات حاج عمران در لرستان

سرهنگ رشیدی گفت: استان لرستان در عملیات حاج عمران 300 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. همزمان با سالروز این عملیات برنامه گرامیداشتی در استان لرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ - 12May 2021

اجرای برنامه گرامیداشت سالروز عملیات حاج عمران در لرستان/// عکس را درست سایز کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با «محمود ثمینی» معاون امنیتی و سیاسی استانداری لرستان به تشریح برنامه‌های ابلاغی سال 1400 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان پرداخت و اظهار داشت: اداره‌کل حفظ‌ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان متولی اجرای برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت بایستی طبق جدول زمانبندی مشخص شده برنامه‌های خود را اجرا  کند.

 وی به برگزاری جلسات متعدد با معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان در طی سال تاکید کرد و  افزود: جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بایستی به صورت مستقل برگزار شود چرا که  قبلا با جلسات  شورای ترویج دفاع مقدس تلفیق  داشت و ما فرصت نمی‌کردیم که برنامه و اهداف برنامه‌های خود را تشریح کنیم.

سرهنگ رشیدی از  برگزاری اولین جلسه‌ شورای هماهنگی دفاع مقدس در سال جدید در روزهای آتی خبر داد و تصریح کرد: همزمان با سالروز عملیات حاج عمران برنامه ای با این مناسبت در استان لرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: در عملیات حاج عمران که دفاع متحرک ارتش بعث قصد داشت  شهر های نقده و پیرانشهر را به  تصرف  خود در آورد، رزمندگان لرستانی با تقدیم بیش از 300 شهید و 925 نفر مجروح، در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ها آفریدند.

 وی در خصوص اجرای این برنامه  ادامه داد: در راستای  این برنامه که در گلزار شهدای خرم آباد برگزار می‌شود، همه دستگاه‌ها شرح وظیفه مشخص شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به درپیش و رو بودن سوم خرداد  و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در  عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر نقش موثری داشتند که شایسته است برنامه‌های سالروز این پیروزی بزرگ و افتخار آمیز با حضور دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح به نحو احسن برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها